انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه آزادی‌خواهان و ملت‌های ستم‌دیده است

امام جمعه شهر عشق‌آباد طبس گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه آزادی‌خواهان و ملت‌های ستم‌دیده که به دنبال خروج از ظلم حاکمان و دخالت بیگانگان و مستکبران‌اند است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام مظاهری خطیب و امام جمعه عشق آباد با نزدیک شدن به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی قبل از آن که یک تغییر و تحول سیاسی در عرصه نظامات حکومتی برای جابه‌جایی قدرت باشد، یک جریان فکری مبتنی بر مبانی اسلامی و برخوردار از سیستم رهبری الهی و معنوی به پشتوانه مردمی است.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی است برای همه آزادی‌خواهان و ملت‌های ستم‌دیده که به دنبال خروج از ظلم حاکمان و دخالت بیگانگان و مستکبران هستند.

حجت‌الاسلام مظاهری در ادامه خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی می‌طلبد که مراقب توطئه های دشمنان باشیم و هیچ ضرورتی نیست که یک مسوول خارجی بیایید در ایران و هر جا که می خواهد برود و با هر کس که می خواهد دیدار کند و هر چه هم می خواهد بگوید و وقتی رفت تازه به دنبال توجیه باشیم.

خطیب جمعه عشق آباد در ادامه گفت: مقاومت در نقطه قدرت است و آنچه امروز در عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین صورت می گیرد با توجه به اصل آرمان‌های انقلابی در ایران است و الگوی جوانان مسلمان و آزادی‌خواه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: مسئولین با توجه به اینکه چشم همگان از دوست و دشمن امروز به این نظام است، می طلبد که با توجه به آرمان‌های اصلی انقلاب و جدای از انحراف و با پیروی از ولایت فقیه الگویی خوب برای همگان باشند.

/خبرنگار: علی رجب‌زاده

عکس:

نماز جمعه شهر عشق‌آباد طبسنماز جمعه شهر عشق‌آباد طبسنماز جمعه شهر عشق‌آباد طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =