دیدار رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور

دکتر محمد علی عبداله زاده طی جلسه ای با محمودعسگری آزاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص تامین نیروی انسانی دستگاههای اجرائی، بیمارستان ها و ارتقاء جایگاه برخی ادارات بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اشاره ای به نقش و تکلیف سازمانی خود کرد و این تکالیف را شامل ماموریت برنامه ریزی، مسائل اداری و استخدامی در تحق اهداف و سیاستهای کلان نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید دانست.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از هیئت دولت به استان خراسان جنوبی خواستار پیگیری و اجرایی شدن مصوبات این سفر شد و ادامه داد: پس از آن که با نگاه ویژه وزیر بهداشت و درمان بیمارستان یکصد تختوابی افتتاح و تجهیز گردید و نیز در راه اندازی بیمارستان سرایان تسریع شد و کمبود نیروی انسانی در بیمارستان های طبس، فردوس و سرایان به چشم می خورد؛ که تامین نیروی انسانی موارد اشاره شده یکی از نیازهای شهرستان حوزه انتخابیه است.

محمدعلی عبداله زاده به بیان موضوع اشتغال در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: شرایط حوزه انتخابیه من به گونه ای است که با توجه به پتانسیل های بالای این چهار شهرستان و کمبودهای این منطقه نیازمند توجه بیش از پیش دولت تدبیر و امید و همچنین جنابعالی است که جهت ارتقاء و پیشبرد مسائل اداری و کاری آن تلاش و دستورات لازم را مبذول فرمایید.

نماینده شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه به استعدادهای بالقوه ی نیروهای جوان و متعدد این استان و بالاخص شهرستان های حوزه انتخابیه خود اشاره و اظهار داشت: متاسفانه با کمبود کار وافزایش نرخ بیکاری در این شهرستان ها شاهد آن هستیم که برخی از نهادها با کمبود منابع نیروی انسانی مطلوب و با تجربه هستند که می توان با استخدام منابع انسانی مطلوب کمبود نیروی انسانی سازمان ها و ادارات مورد نیاز را برطرف کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به وسعت جغرافیایی شهرستان طبس و ابلاغ چارت سازمانی فرمانداری ویژه این شهرستان با معاون توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور و پیگیری های نماینده مربوطه مصوب شد تا یک معاونت تحت عنوان معاونت عمرانی به فرمانداری ویژه شهرستان طبس افزوده و ابلاغ شود.

دکترمحمد علی عبداله زاه با توجه به درخواستهای مکرر مردم بشرویه اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری های انجام شده و رایزنی با معاون رئیس جمهور مقرر شد تا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگی ثبت احوال شهرستان بشرویه از نمایندگی به اداره ارتقاء پیدا کند.

منبع: خاورستان

3 دیدگاه دربارهٔ «دیدار رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور;

  1. دکتر خوب از بحث درمان و بیکاری جوانان دفاع می کند . جناب عبداله زاده نقطه قوت شما ارتباط شما با مدیران کلان کشور است . این افتخاری است برای ما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =