۲۲ بهمن جلوه‌های دیدنی از مردم سالاری دینی و بیداری اسلامی به نمایش درخواهد آمد

سید جلال هاشمی با صدور پیامی مردم ولایتمدار شهرستان طبس را به حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سید جلال هاشمی با صدور پیامی مردم ولایتمدار شهرستان طبس را به حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت نمود.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسمه تعالی

ایام‌الله دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور مقطع پرشکوه به بار نشستن امیدها و آرزوها، فجر رهایی مردم ظلم‌ستیز و حق‌طلب ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و بهار پرشکوفه انقلاب اسلامی است.

ایران اسلامی به رغم دشمنی‌ها و توطئه‌ها نظام سلطه، با گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با رهبری حکیمانه رهبری معظم انقلاب در سایه ایمان، بصیرت، اتحاد اسلامی، وفاق و همدلی همچنان راه پرافتخار خود را به سمت آینده‌ای درخشان استمرار می‌بخشد و دشمنان هرگز قادر نخواهند بود جلوی پیشرفت و عزت را در صحنه‌های گوناگون بگیرند.

اینک که به یاری پروردگار سبحان، همراهی و حضور آگاهانه مردم مؤمن و انقلابی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اهتمام دولت تدبیر و امید، نظام مقدس جمهوری اسلامی روزهای بالندگی و اقتدار خود را سپری می‌کند، بر همه ماست تا یاد و خاطره امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلومی که در غربت بیدادگاه‌های ستم شاهی در راستای اعتلا و عظمت ایران، جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهادند و به درجه رفیع شهادت نائل گشتند، گرامی بداریم و با تمام توان و امکانات برای حفظ و صیانت از این دستاورد ارزشمند بکوشیم.

مردم ولایت مدار شهرستان طبس نیز در کمال عزتمندی یک بار دیگر با درک شرایط حساس کنونی و حضور پرصلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ضمن بیعت مجدد با امام راحل(ره)، فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دفاع مقدس، حماسه‌ای دیگر در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، همراه با دولت تدبیر و امید رقم خواهند زد و جلوه‌های دیدنی از مردم سالاری دینی و بیداری اسلامی به نمایش خواهند گذارد.

سید جلال هاشمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =