رکن اصلی اقتصاد مقاومتی، تولید است

سردار نقدی با بیان اینکه در حال حاضر با رکود مواجه هستیم گفت: رکن اصلی اقتصاد مقاومتی، تولید است و نیازمند تولید داخلی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور صبح امروز وارد طبس شد و در اولین برنامه از واحد پرورش شترمرغ که در دهه فجر امسال افتتاح شده بود بازدید کرد.

وی سپس گلزار شهدای طبس و  آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) را زیارت نمود.

در برنامه بعدی در جمع نخبگان جهادگر در سالن همایش‌های میقات‌الرضا(ع) حضور یافت و به سوالات بسیجیان پاسخ داد.

وی در سخنانی گفت: آنهایی که ماندند برای ابدیت کسانی بودند که زندگی را در لذت جویی نمی‌دانستند، همانطور که امام(ره) گفت: بسیجی در حال آباد کردن دنیاست ولی خود اهل دنیا نیست.

یعنی اصول اساسی دو تولیدی که برهمین مبنا گروه جهادی شکل گرفته است. بسیجی رشد خود را در این میبیند.

وی ادامه داد: گروه جهادی کار دستوری نیست، کار دل و عشق است ولی هنر این است که این کار و عشق ورزی را به نظم بکشیم تا استفاده خوبی برای کشور شود.

سردار سرتیپ نقدی اظهار کرد: زیبایی کار براین است که کار داوطلبانه انجام می‌شود همانطور که گروه‌های جهادی جبهه این گونه بودند، خودجوشی و داوطلبانه بودن کار نباید تضعیف شود و دوگانگی ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین تاکید کرد: هنر مدیریت جهادی این است که کارخودجوش را به نظم دربیاوریم و کار را در نهایت به نحو احسن انجام دهیم، مدیریت بخش نامه‌ای نمی‌تواند کار را به سرانجام برساند.

این مقام مسئول افزود: یکی از خصوصیات مهم مدیریت جهادی اعتماد است، تلاش سازمان این است که این فرهنگ رشد پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با رکود مواجه هستیم گفت: رکن اصلی اقتصاد مقاومتی، تولید است و نیازمند تولید داخلی هستیم که باید اضافه شود، هنر کار جهادی در این دوره این است که با کمترین هزینه تولید راه بیندازیم.

در این مراسم از چهار کتاب در حوزه حرکت‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی رونمایی شد.

همچنین طوماری با موضوع همکاری بسیجیان برای درختکاری در سطح کشور نیز به امضای سردار نقدی رسید.

وی بعد از این مراسم در آیین غبار روبی آستان مبارک شرکت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =