آماده مناظره با کسانی هستم که می‌گویند بدون تعامل با غرب نمیتوان اقتصاد شکوفا داشت

رئیس بسیج مستضعفین کشور در محل شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: امروز هر مقامی که مدعی است بدون تعامل با غرب نمی‌توان در ایران اقتصاد شکوفا برپا کرد بنده آماده‌ام با او مناظره کنم، به جز خودش ده نفر کارشناس هم بیاورد تا من با آنها مناظره کنم، با حجت‌های مادی ثابت می‌کنم که می‌شود یک اقتصاد شکوفا ایجاد کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سردار نقدی در جمع بسیجیان شهرستان طبس(هیئت عاشقان ولایت) گفت: طبس جایی است که دو حادثه امداد بزرگ الهی در آن محقق شده است، امروز بعضی‌ها ساز سازش را کوک کرده اند، بعضی‌ها پس از ۳۶ سال مبارزه بی‌امان ملت که دارای پیروزهای درخشان بوده است سعی دارند ما را به اوضاع تسلیم و ذلت برگردانند،اینجا می‌شود با آنها بحث کرد.

سردار نقدی افزود: اگر قرار بر تسلیم بود، آن روزی باید تسلیم می‌شدیم که ۶ فروند هواپیمای غول پیکر با چندین هلی‌کوپتر ۱۰۰۰ کیلومتر داخل ایران آمدند و هیچ کس هم خبر نداشت و اگر شن‌های خدا نبود معلوم نبود چه بر سرما می‌آمد و نه امروز که انواع پهبادها را غنیمت گرفته‌ایم و بر کوچکترین پهباد آنها اشعاف داریم.

سردار سرتیپ نقدی اضافه کرد: وقتی در مقابل آمریکا ایستادیم چگونه بودیم و الان وضعمان چگونه است، در آن زمان گروهی از هواپیماها و هلیکوپترها با خیال راحت وارد خاک ایران شدند، رزوهایی که موشک بر سرمان می ریختند و ما هیچ چیز نداشتیم تا جوابشان را بدهیم.

وی ادامه داد: روزی که دانش نداشتیم و نمی‌دانستیم چطور جواب حملات عراق را بدهیم آنها موشک یک تُنی بر سر ما می‌ریختند و حتی نمی‌توانستیم چند کیلو مهمات را به خاک آنها منتقل کنیم آن روز تسلیم نشدیم، امروز تسلیم شویم که اگر یک موشک بزنند ده تا می توانیم جواب دهیم.

سردار نقدی افزود: بعضی‌ها که حرف از عقلانیت می‌زنند این خلاف عقلانیت است، ۳۰سال پیش در همین خلیج فارس جنگ اتفاق افتاد نمی‌توانستیم جوابشان را بدهیم ولی امروز در خلیج فارس رزمایش‌های مقتدرانه برگزار می‌کنیم.

وی گفت: اکنون صدها میلیون تومان تولید مواد غذایی داریم آن زمان چقدر داشتیم، پزشک از بنگلادش و دیگر کشورها وارد می‌کردیم اما اکنون بیماران از سراسر دنیا به ایران می‌آیند، در شهرهای ما انواع ترورها صورت می‌گرفت، اگر قرار به تسلیم بود باید آن‌روز تسلیم می‌شدیم نه حال، همه چیز را مقایسه کنید آن روز که با آمریکا سرشاخ بودیم کجا بودیم و حال کجاییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به از بین رفتن اقتدار نظامی آمریکا افزود: آن زمان ناو هواپیما از ساحل آمریکا به قصد هر کشوری که حرکت می‌کرد دولت آن کشور سقوط می‌کرد ولی اکنون ما ناو درست می‌کنیم و آمریکایی‌ها با حیرت نگاه می‌کنند.

سردار نقدی افزود: کسی اکنون برای حرف‌های آمریکا حساب باز نمی‌کند، ۳۰سال نتوانسته سیاستش را یک قدم جلو ببرد، در فلسطین با مشکل مواجه شده در افغناستان ،سوریه با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده و در عراق شکست خورده است.

این مقام مسئول بیان کرد: رییس جمهور آمریکا در سال ۵۷ به هر کشوری که می‌رفت مردم برایش دسته گل می‌بردند و اُبهت داشت آن روز تسلیم نشدیم، اکنون که جرات نمی‌کنند به کشورهای مختلف سفر کند و حتی اگر سفر می کند با شدیدترین تدابیر امنیتی است تسلیم آمریکا شویم؟
سردار نقدی در برنامه بعدی به مسجد شکر رفت و درجمع نخبگان جهادگر بسیجی سخنرانی نمود.

سردار نقدی دراین مراسم گفت :بعضی‌ها تحریم را بهانه نکنند، ما سال‌هاست که تحریم هستیم از اول انقلاب تحریم هستیم، ما معتقدیم اگر سینه به سینه سرباز در مرزهای ما قرار دهند که حتی مانع ورود یک سوزن به داخل کشور شوند بازهم این مملکت و این مردم استوار خواهند ماند، ما به فضل پروردگار همه چیز در ایران داریم .

سردار نقدی در ادمه با اشاره به توطئه‌های دشمن افزود: آنها می‌خواهند مردم ما را برای تسلیم راضی کنند، از ابزارهای مختلف برای این کار استفاده می‌کنند اما آنها بدانند ملتی که پیرو خط سرخ شهادت و امام حسین(ع) و پیرو ولایت است هرگز تسلیم این ابزار نمی‌شود.

سردار نقدی با هشدار به جوانان و خانواده‌ها افزود: دشمن اکنون در پی این است که امام حسین(ع) را از ما بگیرد و ارتباط ما با امام حسین(ع)، شهادت و اهل بیت(ع) را قطع کنند می‌خواهند این الگو را از ما بگیرند، توطئه‌هایی که در بعضی رسانه‌های داخلی که در متن‌ها و تیترهایشان از خارج دستور و الگو می‌گیرند، برای غارت نفت و سرمایه‌های ما باید ایمان ملت ما را بگیرند رسانه‌های آن‌ها کارشان این است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج اکنون وظیفه‌اش جمع کردن این بساط است، شهرهایی مثل شهر طبس که مذهبی است انتظار بیشتری است که این رسانه‌ها جمع شود، چرا باید این رسانه‌ها را به خانه‌هایمان راه دهیم، مردم ما مردمی پاک هستند باید روشنگری کرد تا مردم توجیه شوند و از مضرات این شبکه‌ها با خبر شوند.

سردار نقدی تصریح کرد: ارتشی که رزمنده نداشته باشد به چه درد می خورد، ارتش آمریکا رزمنده ندارد، جان فدا ندارد، هواپیما و موشک و ناو جنگی آمریکا کارایی ندارد سلاح نظامی آمریکا اکنون کُند شده است.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم سردار نظری فرمانده سپاه انصاالرضا(ع) خراسان جنوبی، نیز با توجه به مسائل مهم کشور افزود: میز مذاکره اکنون یک تهاجم است آمریکا قصد دارد تا از این راه تصویر روحیه استکبار ستیزی را از خود دور کند برای همین بعضی‌ها با هم قدم می زنند و پیاده روی می‌کنند می‌خواهند به دنیا بگویند که ما استکبار ستیز نیستیم.

وی افزود: این که آنها می خواهند مشکلات هسته‌ای را برای ما حل کنند انتظار بیهوده‌ای است آنها می‌خواهند ما را گرفتار خودمان کنند، خودباوری را از بین ببرند و ما باید برای مقابله با این توطئه‌ها توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را آویزه گوشمان کنیم و به آنها عمل کنیم.
وی در خصوص واقعه صحرای طبس گفت : از این واقعه دو درس می توان گرفت
اول اینکه اگر با خدا باشیم ، و دستمان خالی باشد ، وسط بیابان هم باشیم خدا یاری رسانمان خواهد بود و دوم اینکه دو مقایسه دو واقعه سال ۵۹ طبس سقوط هواپیماهای امریکایی در صحرای طبس و سال ۹۰طبس و به زمین نشاندن ارکیو ۱۷۰ است ، آن روز ملت ما دستخوش مشکلاتی بود و دستمان خالی بود و تسلیحات نظامی هم نداشتیم و خدا آنگونه آمریکایی ها را زمین گیر کرد ، امروز در سال ۹۰ که دستمان پر است و مدعی فن آوری منطقه هستیم نیز دشمن را اینگونه زمین گیر کردیم ، آن روز که در تمام مولفه ها آمریکامثلا قدرت اول بود تسلیم نشدیم امروز حجت داریم که تسلیم شویم؟ آیا عقلانیست؟

رئیس بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: روزی که روزانه ۴۰ نفر را در کشورمان ترور می‌کردند تسلیم نشدیم امروز که یک نفر بیگانه نمیتواند پاهایش را وارد این مرز و بوم بگذارد تسلیم شویم؟ برخی امروز تحریم ها را بهانه می‌کنند و می‌گویند باید تعامل داشت.
وی گفت : امروز هر مقامی که مدعی است بدون تعامل با غرب نمیتوان در ایران اقتصاد شکوفا برپا کرد بنده آماده‌ام با او مناظره کنم، به جز خودش ده نفر کارشناس هم بیاورد تا من با آنها مناظره کنم، با حجت‌های مادی ثابت می‌کنم که می‌شود یک اقتصاد شکوفا ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =