در جنگ اقتصادی ابزار دشمن تحریم و بهترین ابزار دفاعی اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه عشق آباد گفت: در جنگ اقتصادی ابزار دشمن تحریم است و بهترین ابزار دفاعی اقتصاد مقاومتی، توجه به تولیدات داخلی عدم وابستگی به نفت و استفاده از کالاهای داخلی می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، ابوالفضل مظاهری خطیب جمعه عشق آباد در خصوص روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت : تعالیم اخلاقی و اجتماعی اسلام عزیز که مورد توجه بزرگان نیز بوده باید در همه جای جامعه جاری شود و تعالی جامعه در گرو پیروی از آموزه های اسلامی است.

وی در خصوص احسان و نیکوکاری گفت : از اساسی‌ترین آرمانهای انقلاب اسلامی توجه به محرومین و محرومیت‌زدائی است که در فرهنگ اسلامی و رفتار اهل‌بیت (ع) هم بوده است که باید الگوی مسئولین قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: بالاترین عبادت خدمت به محرومین است و وظیفه ما کمک به محرومان است که دشمن از محرومیت زدائی هراس دارد، در آستانه سال نو همگان متوجه فرهنگ خوب احسان و نیکوکاری باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تیم مذاکره کننده بیان داشت: هر اتفاقی که در مذاکرات پیش آید اگر با درایت مسئولین وتیم مذاکره کننده باشد دشمن شکست خورده است.

امام جمعه عشق آباد خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی ابزار دشمن تحریم است و بهترین ابزار دفاعی اقتصاد مقاومتی، توجه به تولیدات داخلی عدم وابستگی به نفت و استفاده از کالاهای داخلی می‌باشد.

در پایان خطیب جمعه عشق آباد در خصوص مانورهای نظامی انجام شده گفت: مانورهای انجام شده دو پیام دارد اول اینکه دشمنان قدرت ایران اسلامی را ببینند و دوم نشانگر قدرت ایران اسلامی است که در مقابل تروریست بین المللی ایستاده است.

خبرنگار: علی رجب‌زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =