شرط استمرار امدادهای غیبی خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم است

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به پنجم اردیبشهت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: شرط استمرار امدادهای غیبی خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم برای خدا و استقامت و پایداری است و از مسئولین می‌خواهم در موضوع خدمت به مردم بیشتر از پیش توجه و اهتمام بورزند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، امام جمعه طبس در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به پنجم اردیبشهت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: شرط استمرار امدادهای غیبی خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم برای خدا و استقامت و پایداری است و از مسئولین می‌خواهم در موضوع خدمت به مردم بیشتر از پیش توجه و اهتمام بورزند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم افزود: ماه رجب از جایگاه و ارزش بسیار زیادی برخوردار است ماه حرام و است و گناه کردن دراین ماه از کیفر و عقوبت بیشتر برخوردار است.

وی همچنین بر اهمیت بالای روزه گرفتن و استغفار نمودن در این ماه اشاره کرده و گفت: در این ماه باید بیشتر از گذشته توبه نماییم و عذرخواهی کنیم و درخواست آمرزش نماییم.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود:با اهمیت‌ترین فریضه و اعمالی که در ماه رجب می توان به آن پرداخت روزه گرفتن و اعتکاف است، در همه سال می توان اعتکاف را برگزار نمود اما در ماه رجب دارای ارزشی بیشتر است و امسال نیز مانند سال های گذشته مراسم اعتکاف در مسجد جامع کبیر طبس برگزار خواهد شد مؤمنین و مؤمنات واجدین شرایط ثبت نام نمایند.

امام جمعه طبس همچنین از مردم طبس خواست تا در بحث هزینه های مراسم اعتکاف شریک شوند تا آنها نیز از برکات این مراسم معنوی برخوردار شوند وی افزود:عقیقه کردن، خیرات کردن برای آمرزش اموات و… بهترین مورد و مکان برای انجام آن همین اعتکاف است.

امام جمعه طبس افزود: یک ملت اگر میخواهد برای همیشه سربلند باشد باید آنچه نیاز دارد را خودش تولید نماید و دست نیاز به سمت دیگران دراز نکند، خوداتکایی، اقتصاد مقاومتی از همین جاها نشات می گیرد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم از شوراهای اسلامی خواست آن گونه که شایسته و بایسته است به مردم خدمت کنند و جواب اعتماد مردم را با خدمت کردن خالصانه بدهند، بودجه‌هایی که به صورت های مختلف در اختیار شوراها قرار می گیرد باید با دقت در جای خود خرج و مصرف نمایند.

امام جمعه طبس با اشاره به جنگ خونین یمن این عملیات خبیثانه رژیم بعثی را محکوم کرده و افزود: اگر تاکنون به رژیم غاصب صهیونیست رژیم بچه کش گفته می‌شد حال باید این رژیم وهابی سعودی را رژیمی بچه کش بدانیم، اما با همه این نسل کشی ها این جنگ هیچ دستاوردی برای رژیم سعودی نداشت و این دقیقا همان پیش‌بینی بود که رهبری بزرگوار و گرانقدر قبلا فرموده بودند.

امام جمعه طبس همچنین به ادامه مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود:تیم مذاکره کننده هسته ای مورد حمایت کامل رهبری هستند اما مانند گذشته باز هم به آنها یادآوری می نماییم و هشدار می دهیم که مراقب حیله های دشمن باشید و فریب خنده های آنها را نخورید و در توافق خط قرمزها و منافع مردم ایران را رعایت کنید.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به بحث استانی شدن انتخابات مجلس این طرح را دارای نکات مثبت و منفیی خاصی دانست و به یکی از نکات منفی آن اشاره کرده و افزود:وقتی انتخابات مجس استانی شود کانیداهایی که از سرمایه بیشتری برخوردار باشند راحت تر خواهند توانست رقابت کنند و کار را بر دیگر کاندیداها سخت خواهد کرد و باید به گونه ای باشد که گروه قدرت طلب و آنهایی که زور و تزویر دارند نتوانند به مجلس راه یابند.

سالروز ولادت جوادالائمه(ع) در دهم رجب، روز شوراها و هفته شهر و شهروند،روز ملی خلیج فارس، سالرزو عملیات بیت المقدس از دیگر مواردی که امام جمعه طبس به آنها اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =