شکست آمریکا در طبس پاداش و نصرت الهی در مقابل تسخیر لانه جاسوسی است

سردار نظری گفت: شکست آمریکا در طبس پاداش الهی در مقابل استقامت و کاری را که این ملت در تسخیر لانه جاسوسی کردند، بود که بلافاصله پاداش آن را از طرف خداوند متعال دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت حادثه شکست آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: این حادثه در اوج اقتدار استکبار جهانی اتفاق افتاد و آمریکای جنایتکار در آن مقطع از زمان در اوج نظامی و اقتصادی و دیپلماسی قرار داشت.

وی افزود: نظام اسلامی، نظامی نوپا و از نظر قدرت مادی در اوج ضعف بود و این حادثه اتفاق میفتد و در غفلت کامل مسئولین و تنها انسان بیدار امام جامعه ما بود که این ارتباط الهی را پیدا کرد و به سبب آن ارتباط این عنایت شامل حال این ملت و این نظام شد.

سردار نظری گفت: این پاداش الهی در مقابل استقامت و کاری را که این ملت در تسخیر لانه جاسوسی کردند، بود که بلافاصله پاداش آن را از طرف خداوند متعال دریافت کردند.

وی تاکید کرد: این اتفاق انقلاب و نظام و مردم را در آن مقطع از تاریخ حفظ کرد و درسی برای آینده و برای همگان بود که همیشه باید در مقابل استکبار قاطعانه ایستاد و همیشه اعتماد و اتکای لازم را به خداوند باید داشت و مطمئن باشیم که اگر ما ایستادگی و مقاومت کنیم نصرت خداوند نیز شامل حال ما خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: این حادثه بسیار حادثه بزرگ و با معنویت است، ما نباید با این ظرفیت معنوی نهفته در این حادثه، این حادثه را کوچک فرض کنیم و حتما باید نگاه اسلامی، امت اسلامی و بشری به این حادثه داشته باشیم.

وی گفت: همه آنهایی که در جامعه بشری دنبال استکبار ستیزی و ظلم ستیزی هستند باید از این حادثه درس بگیرند و به اینجا بیایند و ببینند که خداوند متعال توسط مأموران خودش که شن و ماسه بود چه بلایی بر سر استکبار به واسطه اتصال معنوی این مردم آورد.

سردار نظری در پایان بیان داشت: درخواست ما این است که گذشته از این که باید در اینجا مسائل امکاناتی مهیا شود، نگاه نیز باید نسبت به این موضوع باید نگاه بلندی باشید و افق بلندی را ما باید برای این حادثه و استفاده از این اتفاق مهم و عنایت مهم الهی ببینیم و در اندیشه داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =