نجات ملت‌ها در ایستادگی مقابل آمریکایی‌ها است

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم گفت: در مقابل آمریکا هیچ گاه نباید کوتاه آمد و از بعضی از شعارهای آمریکا نباید فریب خورد و در مقابل جنایت های آمریکا باید ایستاد و نجات ملت‌ها در ایستادگی در مقابل آمریکایی‌ها است.

یه گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‎رسانی طبس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم صبح امروز در مراسم سالروز شکست آمریکا در طبس اظهار داشت: حمله نظامی آمریکا که به قصد براندازی نظام اسلامی و به بهانه نجات جاسوسان خودش با همکاری تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و با همیاری و همکاری بعضی از افراد خیانتکار و منافق در این کشور از جمله بنی صدر خائن صورت گرفت خداوند متعال در اینجا شن های روان را به عنوان لشکریان خودش به جنگ آمریکایی ها فرستاد و آنها را به خاک مذلت و خواری و زبونی نشاند.

وی افزود: این روز بزرگ را گرامی میداریم و همیشه باید این روز در حافظه تاریخ بماند و با اهمیت و عزمت مراسم این روز برگزار شود که هم ابعاد جنایت آمریکایی ها و هم امدادهای غیبی و عنایاتی که خداوند به انقلاب اسلامی ما و ملت عزیز ما داده است، برای نسل های امروز و آینده بیان شود.

امام جمعه طبس گفت: باید در اینجا امکانات بیشتری فراهم شود و با توجه به کمبود جا در داخل مسجد برای برگزاری این مراسم باید مکانی سرپوشیده و مناسب پیش‌بینی شود تا مراسم هر چه باشکوه تر در سال های آینده برگزار شود.

وی با بیان این که آمریکایی‌ها از اولی که بوجود آمدند و قدرتی را به دست گرفتند غیر از ظلم و جنایت کار دیگری نداشتند، گفت: آمریکایی‌ها هر جا که احساس میکنند میتوانند ورود پیدا کنند، بدون رعایت قانون و اخلاق انسانی به کشور ها ورود پیدا کرده و ملت ها را مورد ظلم و ستم قرار دادند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم ادامه داد: امروز هم ما شاهد هستیم آل سعود، نوکر آمریکایی‌ها هستند و صهیونیست ها هم که به فرموده حضرت امام(ره) سگ زنجیری آمریکایی ها هستند به مردم مظلوم یمن حمله‌ور شدند.

وی تاکید کرد: اگر تا به امروز عنوان رژیم بچه‌کش بر صهیونیست ها اطلاق میشد اما امروز هم بر حاکمان آل سعود اطلاق میشود که بچه های مظلوم را میکشند.

امام جمعه طبس گفت: در مقابل آمریکا هیچ گاه نباید کوتاه آمد و از بعضی از شعارهای آمریکا نباید فریب خورد و در مقابل جنایت های آمریکا باید ایستاد و نجات ملت‌ها در ایستادگی در مقابل آمریکایی‌ها است.

وی گفت: شکرگزاری این امداد غیبی مقاومت در مقابل آمریکایی ها و خدمت خالصانه و بی منت به مردم کردن است بنابراین باید این مراسم هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و شعار «مرگ بر آمریکا» پرشورتر از گذشته باید بلند شود.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم در پایان گفت: برای حفظ آثار این جنایت آمریکا و قرار دادن ابزاری که از آنها به جا مانده است ساخت موزه در خود طبس از ضروریات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =