فرمانداری طبس منتظر حکم وزیر کشور

استاندار خراسان جنوبی گفت: فردی که می‌خواهد سکان‌دار فرمانداری طبس شود را به وزارت کشور معرفی کرده‌ایم و هم‌اکنون منتظر حکم وزیر کشور هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از روزنامه خراسان، با روی کار آمدن دولت یازدهم زمان زیادی طول کشید تا استاندار، فرمانداران شهرستان‌های خراسان جنوبی را انتخاب کند اما پس از مدتی فرمانداران طبس و نهبندان از این چرخه کنار رفتند و حالا استاندار دوباره مشغول انتخاب دو فرماندار است.

سید جلال هاشمی فرماندار سابق طبس ۱۴ اسفند پارسال برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا داد و وجه‌اله خدمتگزار، مهدی اخوان‌صفار معاون فرماندار را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری طبس منصوب کرد. از آن زمان فرمانداری طبس بدون فرماندار است و با سرپرستی اداره می شود.

از گزینه‌های مطرح برای تصدی پست نماینده عالی دولت در طبس دکتر هاشمی معاون سابق دانشگاه آزاد طبس و رئیس فعلی دانشگاه آزاد فریمان، جعفر بورنگ شهردار سابق طبس و فعلی شیروان، احمد طالبیان‌مقدم فرماندار سابق و مهدی اخوان‌صفار سرپرست فعلی فرمانداری نام برده می‌شوند که از بین این افراد بورنگ و اخوان‌صفار گزینه‌های جدی برای تصدی این پست هستند.

علاوه بر این بهمن پارسال فرماندار نهبندان هم از این سمت استعفا داد و ابراهیمی معاون فرماندار با حفظ سمت سرپرست این فرمانداری را بر عهده گرفت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: فردی که می‌خواهد سکان‌دار فرمانداری طبس شود را به وزارت کشور معرفی کرده‌ایم و منتظر حکم وزیر کشور هستیم.

وجه‌اله خدمتگزار افزود: گزینه مورد نظر برای فرمانداری نهبندان هم در استانداری در حال بررسی است که پس از بررسی‌های لازم به وزارت کشور معرفی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =