پیام بخشی طوسی عضو شورای شهرطبس شهردار شد/گزینه هشتم ،عضو علی البدل شورای شهر محمدیان شورایی شد

مهندس طوسی عضو شورای شهر طبس پس از استعفای علوی ، بعنوان شهردار انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس ، مهندس طوسی عضو شورای شهر طبس پس از استعفای علوی ، در جلسه امشب شورای شهر طبس در غیاب جعفریان بعنوان شهردار انتخاب شد تا با رفتن طوسی از جمع شورائیان محمد محمدیان به شورای طبس وارد شود .

درانتخابات شورای اسلامی شهر ، پیام طوسی منتخب مردم بعنوان رأی اول وارد شورا شد.

وی دارای مدرک فوق لیسانس عمران از دانشگاه صنعتی شریف که با کسب ۵ هزار و ۸۷۱ رای بعنوان نخستین منتخب مردم طبس برای عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر برگزیده شده بود; با کسب اکثریت آراء شورای اسلامی شهر بعنوان شهردار طبس انتخاب شد.

همچنین با این انتخاب، محمد محمدیان که در دو نوبت از انتخابات های گذشته شورای اسلامی شهر به عنوان عضوعلی البدل انتخاب شده بود به میز هفت نفره شورایی ها وارد شد تا برای اولین بار فردی از شورایی ها شهردار شده و عضو علی البدل شانس حضور در شورای شهر را داشته باشد.

18 دیدگاه دربارهٔ «پیام بخشی طوسی عضو شورای شهرطبس شهردار شد/گزینه هشتم ،عضو علی البدل شورای شهر محمدیان شورایی شد;

  1. سلام و صد سلام ؛ تبریک به توکه شهردار شدی تبریک به مردم تبریک به خودم تبریک به همه .
    ببین پیام جان کاری بکن کارستون و از حسن اعتماد مردم نهایت تلاشتو بکن و نشون بده که می تونی ، نکنه بگی مگه میزارن کار کنی! مثل شیردر مقابل همه مشکلات بایست و محکم کارکن ، باریکلا آفرین ، همه پشتتیم برو جلواز هیچی نترس

  2. سلام و درود فراوان بر مهندس طوسی عزیز،آقا خیلی خوشحال شدم.تبریک میگم.ان شاالاه که در این سنگر هم موفق و سربلند باشید

  3. خداکنه مثل بقیه شهردارا نباشه حقوقه کارگرای زحمت کش شهرداری رو سر وقت بده نه هر پنج ماه یه بار

  4. با سلام و احترام بیایید مسئولین را معصوم ندانیم وخطاهای آنان را بزرگ نمایی نکنیم و با دعای خیر کمکشان کنیم به شهرمان خدمت کنند.با حرف های بیهوده دلسردشان نکنیم چند سال است طبس این مشکلات را دارد کمی صبر سحر نزدیک است.

  5. ضمن تبریک به جناب مهند س طوسی. امید است تا با خدمات شایسته و ارزنده ی جنابعالی در سطح شهرستان طبس در امور شهری گامی جدی برداشته شود و همچنین پاکسازی سیستم کهنه و زنگ خورده ی درون شهرداری و نیز تذکروبرخورد جدی در مورد رفتار بعضی عناصر وکارکنان برخی بخش هابا مراجعه کنندگان که برای خودشان حکومتی در شهرداری دارند وبه که وکجا وابسته هستند را به کمک اعضای محترم شورای شهر پاکسازی نموده وشهرداری را دارای یک فضای مردمی و مردم پسند تبدیل نمایند. به امید موفقیت و سربلندی شهر دار و شورای شهر و مردم دلسوخته وفهیم طبس و سربلندی و آبادانی طبس سر فراز .

  6. جناب آقای طوسی ، انتخاب حضرتعالی را به عنوان شهردار طبس تبریک عرض نموده توفیق شما را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

  7. سلام.تبریک عرض میکنم خدمت جناب مهندس طوسی و خانواده محترمشان.بدون شک بهترین گزینه برای بدست گرفتن سکان شهرداری شهر طبس هستند ایشون.آرزوی طول عمر و موفقیت در همه ی امورات رو از خداوند متعال دارم برای این فرد شایسته.

    1. من متوجه نمی شوم مگر عملکرد تک تک اعضا باید مشخص باشه در شورا یک کار تیمی است که ماحصل مذاکرات مشخص کننده کل شورا می باشد و فرد در شورا مفهومی ندارد تلاش اعضا کاملا محرمانه باید باشد

  8. به نام خدا و با سلام
    دوستان عزیزآقایان طوسی و محمدیان
    صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را پذیرا باشید. از خداوند متعال طول عمر قرین عزت و سربلندی و موفقیت و سلامت برای شما سروران گرامی و آحاد مردم شریف طبس خواستارم.

  9. درود و سلام
    با این تصمیم دو اتفاق خوب همزمان افتاد : ١- انتخاب شهرداری شایسته و توانمند و جوان و خوش ایده و پرانرژی
    ٢- ورود جناب محمدیان ، وزیر محترم شعار و مرد همیشه در صحنه به شورای اسلامی
    درود و صد درود

  10. باسلام وتبریک وتهنیت خدمت عزیزبزرگوار جناب مهندس طوسی به امید موفقیت روز افزون برای شما واروزی پیشترفت شهر عزیزمان طبس به دست وتدبیر شما بزرگوار

  11. تبریک به آقای مهندس طوسی ، فرزند طبس، فرد تحصیلکرده و پخته امیدواریم به دست شما طبس هر چه بهتر شاهد پیشرفت و آبادانی باشد.

  12. تبریک به جناب طوسی و مردم طبس
    انسانی شایسته ،خبره و تحصیل کرده
    به امید روزهای خوش و پیشرفت برای طبس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =