آمریکا محور همه فسادها و جنایات دنیای امروز است

امام جمعه شهر عشق‌آباد گفت: آمریکا این شیطان بزرگ محور همه فسادها و بدی‌های دنیای امروز است، در این چند دهه اخیر هر جنایتی که اتفاق افتاده اگر ریشه‌یابی شود یک سرش به آمریکا برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت‌الاسلام مظاهری امام جمعه شهر عشق‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دوازده تیر مصادف با حمله ددمنشانه ناو آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری و شهادت ۲۹۸ سرنشین اعم از کودک و زن و مردم در سال ۱۳۶۶ که نشانه خوی تجاوزگرانه آمریکاست.

وی افزود: آمریکا این شیطان بزرگ محور همه فسادها و جنایات دنیای امروز است، در این چند دهه اخیر هر جنایتی که اتفاق افتاده اگر ریشه‌یابی شود یک سرش به آمریکا برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان کرد: حدود ۱۲ سال است که با مذاکرات و بازرسی‌های مختلف حسن نیت خود را نشان دادیم.

وی افزود: گمان نمی‌کنم کسی باشد که با توافق خوب که دربردارنده پیشرفت و عزت باشد مخالفت کند.

خطیب نماز جمعه عشق‌آباد تاکید کرد: خطوط قرمز همان‌هایی که رهبری مکرر بیان فرمودند که باید لحاظ شود و در مقابل دشمن متجاوز و زیاده‌خواه نباید با تواضع و کرنش رفتار کرد چرا که دشمن را جری خواهد کرد و با ایمان و وحدت کلمه در برابر دشمن فتنه‌گر خواهیم ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز قدس گفت: روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: روز قدس از یادگاران امام راحل است که نشانه ایستادگی در مقابل ظالم و همراهی و حمایت از مظلوم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یک =