آیت الله سیداحمد خاتمی به طبس می‌آید

به مناسبت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سفری چند روزه به شهرستان طبس خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صبح امروز جلسه برنامه ریزی سفر آیت الله سیداحمد خاتمی به طبس در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با دعوت و پیگیری حجت الاسلام مهاجریان مقدم به مناسبت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، آیت الله سیداحمد خاتمی سفری چند روزه به شهرستان طبس خواهد داشت.

برنامه‌های فرهنگی و همایش‌های مختلف در شهر طبس و مراکز بخش‌های دستگردان و دیهوک از جمله برنامه‌های وی در شهرستان اعلام گردیده است که به محض مشخص شدن جزئیات خبرهای مرتبط منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است آیت الله سید احمد خاتمی هم اکنون امام جمعه موقت تهران، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو کمیسیون حوزه آن جامعه، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان، عضو هیأت مدیره مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت، عضو شورای سیاستگذاری فرهنگی آن مجمع می‌باشد.

22 دیدگاه دربارهٔ «آیت الله سیداحمد خاتمی به طبس می‌آید;

  1. سلام
    نمیدونم چرا بعضیها اینجا خودشونا کاسه داغ تر از آش کردن
    اتفاقا من خودم دیشبی جزو اولین مستمعینی بودم که اون گوشه نشستمو داشتم به حرفای حاج اقا گوش میدادم
    نشون به اون نشون که اول از همه با این سخن که (رحم الله امرء علم من این و فی این و الی این) شروع کردنو اون اخرا هم گفتن هفته دیگه کرمانم اون هفته شم شیراز! و بعدشم گفتن به دلم افتاد از مصیبات ام ابیها بگما و داستان اون مرد پاکستانی

    ولی خوب شماها خیلی تندرو هستید و خیلی زود به من انگ زدینا فقط از خود خدا میخوام جوابتونا بده
    اصلا به نظرات دیگران احترام نمی گذارین من گفتم دوست داشتم حاج اقا امامی کاشانی می امدن و این اصلن ربطی به ضد انقلاب بودنو جو به هم زدن نداره. باشه اگه شماها انقلابی هستین هر چی دلتون میخواد امثال منا بکوبیدو جلو چشام بگید مرگ بر ضد انقلاب. عادت ندارم مث این پیرزنا غرغر الکی بکنما و بدوبیراه بگم. یه بار دیگه حرفهای خودتونا بخونید ببینید چقدر نامناسب باهام حرف زدید

  2. مسئولای طبسی باید طرح و بودجه و هر چی میخوان آماده کنن و از ایشون درخواست کنند اگه در حیطه وظایف و توان ایشون باشه دریغ نمیکنند
    اما مشکل از جای دیگست از مسئولای شهر عزیز خودمونه که غافل هستن گرگدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست

  3. کاشکی از حاج اقا امامی کاشانی دعوت میشد
    فکر کنم وجود ایشون خیلی مردم پسندتر می بود به هر حال تشکر

    1. این اقای خربزه فروش معلومه که از اون ادمایی که فکر میکنه می تونه جو طبس رو با این حرفا بهم بزنه.فکر اخرتت باش بیچاره.سنگ اندازی نکن که بالای سرت یکی هست .لعنت بر ضد انقلاب……………………/

    2. مگه لباسه که مردم پسندتر باشه.احترام همه افراد مهمه و نباید دنبال تخریب شخصیتی بود.هر چند متاسفانه بعضی افراد دنبال چیزه دیگه ای میگردن.

    3. کاشکی از این اقای خربزه فروش هم دعوت میشد.لا اقل مردم کمی می خندیدن………………………………………………./

  4. ایشون ۳سال پیش هم یه باردیگه هم به طبس اومدن وهیچ خبری نشدازفوایدسفرایشان .دلتان راخوش نکنید.

  5. یه خورده بزرگنمایی شده و الا ایشون شخصیت اجرایی نیست که بخواد یا بتونه کاری کنه به عنوان یه عالم دینی خوش آمدند

    1. شما نیازی نیست در این مورد اظهار نظر الکی بکنی که ایشون می تونن کاری بکنن یا نکنن.فقط تماشا کن و سنگ اندازی نکن.هر چند بعضیا همین رو می خان ولی کور خوندن.خدا بالای همه دست هاست.

      1. جناب ناراحت
        نمیدونم شماها چتونه که اینقدا عصبی واکنش نشان میدید
        هر کسی حق انتقاد و اظهار نظر داره خیلی ببخشید ما تو مملکت اسرائیلی نیستیم که نتونیم انتقاد کنیم
        اقا هادی فقط نظرشو گفته مثل من که حق دارمو نظر میدم
        حاج اقا خاتمی هم مورد احترامند اما تافته جدا بافته از بقیه نیستند
        رهبر عزیز خودشون بارها گفتند که هیچکدوممون معصوم نیستیم و اگه مطلبی هست باس عنوان بشه
        قطعا ما بد فرزندان و علمای مملکتمونا نمیخوایم

        1. ما که نه عصبی هستیم نه ناراحت ولی بعضیا مثل شماها که که عده ی اندکی بیشتر نیستید با این طرز فکر پوچ دارین فضا رو الوده می کنین.هر چند معلومه شما ها از کاسه چه کسی که هرچند پشیزی هم ارزش نداره دارین اب می خورید.

        2. ما نمیگیم تافته جدا بافته اند ولی شما هم نباید به شخصیت افراد توهین کنی و بگی که فلانی باید میومد.همه ادمیم فرق نمیکنه.شایدم شما دنبال چیزه دیگه ای می گردی که یک بار می گی کاش فلانی میومد و یک بار میگی ایشون مورد احترامند.

      2. هنگامی که انسان ناراحت است عقل او زایل می شود اولا می خوان نه می خان دوم این که دست خدا با لای همه ی دست است نه خدا بالای دست ها بهتر است ناراحت نشوی وبعد نظر بدی البته از املای تجدیدی بیش از این انتظار نیست

        1. ازقدیم گفتن عاقلان را اشاره ای کافیست.اگه سواد درستی می داشتی اقای عبد….. باید می دونستی که منظور اینه که دست خدا بالای همه دستهاست.پس ببین شما دنبال چیز دیگه ای می گردی والا وقتتو بیخود صرف پیدا کردن غلط املایی این و اون نمی کردی.

        2. به نظرم حق با ناراحته.شماها کارتون خراب کردن افراد و بد و بیراه گفتنه.امثال شماها عقلتون کامل نیست وگرنه این طور حرف نمیزدید. همه ادمند.به هر حال من بجای شما یک کلام میگم خوش اومدن و دنبال حاشیه نیستم.

  6. امیدوارم این سفر دارای خیر وبرکات مهمی برای شهرمان داشته باشد باید شهرمان را برای چنین شخصیت گرانبها آماده گرد .

  7. با سلام ضمن عرض خیر مقدم خدمت این بزرگوارو فرهیخته نظام مقدس جمهوری اسلامی اگه ممکنه به مسولین طبس بفرمایید که یک لیستی از مشکلات و معضلات شهرمان و همچنین مشکلات عمومی کشور مثل گران شدن قیمت ها بویژه نان و لبنیات تهیه و باستحضاربرسانند شاید به لطف خدا فرجی بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =