اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند از خود تهران، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد

امام جمعه موقت تهران در طبس گفت: اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند و بخواهد کمترین تعرضی به ایران داشته باشد نه از مرز‌ها بلکه از خود تهران، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس،آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در جمع مردم طبس در آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) اظهار داشت: طبس به عنوان یکی از بلاد خالص شیعی از زمان‌های دور به حساب می‌آمده که مردمانش زبانزد در ولای ائمه بودند.

امام جمعه موقت تهران گفت: این امامزاده به عنوان قطب فرهنگی در کویر مطرح است که مانند خورشیدی می‌درخشد و طبس شهری است که افتخار آن را دارد که پاره تن امام موسی کاظم (ع) برادر امام رضا (ع) را در آغوش خود گیرد و مردم این سامان باید قدر این فرصت را بدانند.

وی به خطراتی که امروز جامعه دینی را تهدید می‌کند اشاره کرد و گفت: وظیفه می‌دانم این خطرات را بیان کنم، به نظر میرسد نسلی از انقلاب فاصله گرفته و اگر ما نگوییم گذشته چه بوده قدر این انقلاب دانسته نمی‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از ماموریت‌های دوران ۵۷ ساله طاغوت دین ستیزی بود، آمده بودند سفره دین را از این کشور جمع کنند، بعد از فروپاشی قاجار، انگلیس دنبال عنصری کاملا بی‌سواد، بی‌دین و ضد دین و خشن می‌گشت.

وی اضافه کرد: گشتند و رسیدند به عنصری که مال طبس نبود ولی اجمالا از استان خراسان جنوبی بود و بسیار انسان کثیفی بود و می‌گفت معبود من شاهنشاه است.

وی ادامه داد: مادرش کمی گرایش دینی داشت که برای همین گفتند این به درد ما نمیخورد و رضا خان را پیدا کردند کسی که خودش می‌گفت در طویله متولد شده است.

وی گفت: در بی‌سوادی او همین بس که معلمانش کلی تلاش کردند که کلمه رضا را به او یاد دهند و در بی دینی که نماز و روزه نمی‌گرفت و قیامت را قبول نداشت و شراب مخصوص داشت و در خشونت نظیر نداشت.

آیت‌الله خاتمی گفت: کشوری که روزی به عنوان حامی اول صهیونیسم محسوب می‌شد و کشوری که شاه آن را به طرف بی دینی محض می‌برد امروز پایگاه اسلام ناب محمدی است.

وی تاکید کرد: امروز هر جا سخن از اسلام ناب است آنجا پای نام ایران اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی گفت: امروز ایران با شش قدرت جهانی هماوردی می‌کند اینکه یک ایران با شش قدرت جهانی مذاکره می‌کند می‌ایستد و تا حد توان از ایران دفاع می‌کنند نشانگر استقلال است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت نظامی ایران اشاره کرد.و گفت: داعش اگر تا ۴۰ کیلومتری مرز ما بیاید، داعش را لِه می‌کنیم و اگر بخواهد وارد کربلا، نجف، کاظمین شود با تمام وجود تار و مارشان می‌کنیم.

وی گفت: از حرف‌های بسیار احمقانه آمریکا و دولتمران و دولت‌زنانشان این است که مدام از گزینه‌های روی میز سخن می‌گویند، این نشانه ضعف آن‌هاست و گزینه‌های روی میزشان در واقع ته میز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جان این‌ها اسرائیل است و اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند و بخواهد کمترین تعرضی به ایران داشته باشد نه از مرز‌ها بلکه از خود تهران، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیچ تهدید نظامی ایران را تهدید نمی‌کند چون ایران برای آن‌ها یک باتلاق است و میدانند که آمدنشان با خودشان است ولی رفتنشان با تابوت خواهد بود.

آیت‌الله خاتمی با بیان این که در استان خراسان جنوبی کمترین استفاده از ماهواره در کشور را داریم گفت: دشمن تلاش می‌کند که آنتن‌های جهنمی را بیاورند و خروجی این ماهواره سست شدن پایه خانواده، گسترش طلاق، کم رنگ شدن مبانی اخلاقی، افزایش بی‌حجابی در جامعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدگاه‌های مختلف در خصوص مذاکرات هسته‌ای دو قطبی شدن جامعه در این خصوص را خطر خواند و گفت: این که یکی بگوید کاسبان تحریم، دیگری بگوید کاسبان صلح، یکی بگوید طرفدار مذاکره و دیگری مخالف مذاکره است، این دقیقا میدانی‌ست که دشمن درست کرده است.

آیت‌الله خاتمی گفت: ما از مذاکره‌کنندگان و شخص رئیس جمهور که زحمت کشیده‌اند و چندین روز مذاکرات فشرده داشته اند چه به نتیجه برسد و یا نرسد چه تصویب شود یا نشود از آنها تشکر می‌کنیم چون اینها خدمتگزار مردم هستند.

7 دیدگاه دربارهٔ «اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند از خود تهران، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد;

  1. ای نامردمان دست از حرف های مشمئز کننده تان بردارید و قدر بزرگانی ارجمند نظیر ایشان را بخوبی بشناسید و بدانید.

  2. تمام ان حرف ها که زدنش به کنار ان مصیبت های اخر به کنار
    واقعن جو فاطمی احساس میشد من خیلی گریه کردم ان وقت

  3. حرفاشون خیلی عالی و شنیدنی بودش
    ولی خوب راجع به موضوع اصلی که دلیل امدنشان بود هیچی نگفتن حتی ان مجری محترم به ۵ مرداد اشاره کرد اما نگفت به امامت شهید مظلوم طالقانی

  4. دستاورد سفرایشان به طبس جز زمینه چینی انتخابات مجلس اگر چیز دیگری بوده اقایان دعوت کننده ومستقبل بفرمایند ؟ چون سخنرانیهای ایشانراکه الی ماشاا… ازصداوسیما ملاحظه میشود انشاا… خیرباشد

  5. شور و شوقی مضاعف در شهرمان بخاطر حضور این مرد بزرگ ایجاد شده است. ان شاء الله که ایشان در پناه لطف الهی همیشه سالم و سلامت باشند و نطق شان همواره پایدار و برقرار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =