امضای تفاهم‌نامه بین کربلا و طبس

فرماندار کربلا از امضای یک پیش‌نویس و تفاهم‌نامه همکاری بین شهرهای کربلا و طبس خبر داد و بیان کرد: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، زمینه رابطه این دو شهر در حوزه گردشگری فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، فرماندار کربلا در سفر دو روزه خود به طبس با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، شهردار طبس، رئیس شورای اسلامی شهر، امام جمعه و مدیرعامل موسسه آستانه حسین بن موسی الکاظم(ع) و آرامگاه شهید مدرس دیدار کرد.

در پیش نویس تفاهم‌نامه ای که بین شهرهای طبس و کربلا به تأیید رسید در خصوص مواردی همچون تعاملات دانشگاهی، سرمایه گذاری مشترک، تبادل زوار و توسعه گردشگری توافقاتی صورت گرفت.

سید حسین جواد احمد المنکوشی، فرماندار کربلای معلی در حاشیه مراسم غبارروبی ضریح مطهر شهید آیت‌اله سیدحسن مدرس در کاشمر، ضمن ابراز خرسندی از تشرف به این زیارتگاه، اظهار داشت: همراه شدن با آیت‌اله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برای زیارت، به من روحیه دیگری می‌دهد تا به زائران ایرانی در کربلا خدمات بهتر و مطلوب‌تری ارائه کنیم.

احمد المنکوشی همچنین از امضای یک پیش‌نویس و تفاهم‌نامه همکاری بین شهرهای کربلا و طبس خبر داد و بیان کرد: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، زمینه رابطه این دو شهر در حوزه گردشگری فراهم می‌شود.

فرماندار کربلا با بیان اینکه از سال گذشته موضوع آماده‌سازی و ایجاد فضای مناسب برای اسکان زوار ایرانی در کربلا در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: قرار است به‌منظور اسکان زوار ایرانی، شهرکی در کربلا احداث شود که هم‌اکنون زمین مربوطه تهیه شده است.

وی همچنین از انجام مقدمات لازم به‌ منظور احداث مترو کربلا خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =