ایران با ۱۷ هزار شهید ترور، قربانی بزرگ تروریسم است

حجت الاسلام مظاهری بیان کرد: ایران با ۱۷ هزار شهید ترور، قربانی بزرگ تروریسم است، پرورش دهندگان تروریسم و حامیان آنها به دروغ خود را مبارز با تروریسم می خوانند، آمریکا حامی صهیونیست است که جنایات بی شرمانه اش روی تاریخ را سیاه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام مظاهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر عشق‌آباد با تبریک هفته دولت به خادمان ملت اظهار داشت: توجه هر چه بیشتر به اقتصاد مقاومتی را باید مد نظر داشته باشید.

خطیب نماز جمعه عشق‌آباد در ادامه با اشاره به روز مبارزه با تروریسم بیان کرد: ایران با ۱۷ هزار شهید ترور، قربانی بزرگ تروریسم است، پرورش دهندگان تروریسم و حامیان آنها به دروغ خود را مبارز با تروریسم می خوانند، آمریکا حامی تروریسم دولتی صهیونیست است که جنایات بی شرمانه‌اش روی تاریخ را سیاه کرده است.

امام جمعه عشق‌آباد افزود: دولت آمریکا با حمله به کشورهای مختلف و کشتار میلیونها نفر خود یک تروریسم است و از جمله جنایات آمریکا راه انداختن گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه و کشتار مردم بی پناه است.

حجت الاسلام مظاهری گفت: تروریسم و مبارزه با آن بهانه‌ای برای نابودی ملت فلسطین و هویت اسلام ناب در بین ملتهای منطقه و مسلمان است .

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز بانکداری اسلامی و بدون ربا گفت: بانکداری اسلامی و بدون ربا از خواسته‌های امام راحل و رهبری است که باید به عمل هم برسد.

و در ادامه با اشاره به نقش سفارت انگلیس در فتنه ۸۸ افزود: مسئولین با دلسوزی و دقت نظر مراقب فعالیتهای دولت و سفارت انگلیس باشند، سفارت انگلیس در فتنه ۸۸ نقشه کلیدی داشت باید مراقب بود از یک سوراخ چند بار گزیده نشویم، تاریخ ایران پر از جنایات انگلیس می‌باشد.

خبرنگار بخش دستگردان پایگاه اطلاع‌رسانی طبس: علی رجب‌زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =