من اصولگراى کارى هستم، سیاسى نیستم و همیشه با اعتدال به کار خود ادامه دادم

عبدالله زاده بیان کرد: سیاسى‌بازى براى مردم کار نمی‌شود، من اصولگراى کارى هستم، سیاسى نیستم و در همه دولتها بااعتدال به کار خود ادامه داده‌ام‌، چه در دولت گذشته و چه در دولت فعلى با توجه به نیازمردم براى آنان فعالیت کرده‌ام.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در نشست مشترک خبری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهردار طبس، دکتر عبداله‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد شهرداری‌ها در میزان رضایتمندی شهروندان بسیار زیاد است و چون شهرداری‌ها فعالیت‌هایی را از بدو تولد تا مرگ را انجام میدهند بیشتر نمود دارد.

دکتر عبدالله زاده گفت: با توجه به درصد تراکم در طبس خدمات رسانی به دو هزار هکتار حوزه خدمات شهری طبس خیلی زیاد است و کار را سخت میکند ولی تقریبا هر کس با من به طبس آمده گفته است من شهری به زیبایی طبس ندیدم.

وی تاکید کرد: طبس ظرفیت‌های زیادی برای زیباتر شدن دارد، درخواست من این است که موضوع ورودی‌ها را جدی بگیرید چرا که ورودی‌ها پیشانی و نشانه هر شهر است البته این پروژه‌ عریض و طویلی است که هزینه‌های زیادی دارد و باید دست به دست هم دهیم و تعاملات بین شهرداری و دستگاه‌های بیرون و ارتباط با تهران میتواند موثر باشد.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موفقیت های شهردار و مدیر اجرایی این است که جایی را چطور تحویل میدهد.

وی خاطر نشان کرد: باید بر اساس منابع قانونی برنامه‌ریزی شود و برنامه‌ریزی روی منابع قانونی به گونه‌ای باشد که در جای خود مصرف شود.

وی ادامه داد: جایی که میشود از آن پول گرفت سازمان شهرداری هاست در شهرستان طبس سه شهرداری داریم و در حوزه نمایندگی ده شهرداری داریم و توزیع بین ده شهرداری کار سختی است.

وی گفت: قیر و آسفالت معابر در رضایت‌مندی شهروندان خیلی موثر است و آسفالت شهرک شهید صدوقی کار خوبی است که انجام شده و مردم راضی هستند و من به نوبه خودم از کمک به شهرداری در همین راستای توسعه که شعار همه مسئولین طبس است بتوانم نقش خود را ایفا کنم.

دکترمحمدعلى عبدالله زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شوراى اسلامى اعلام کرد: من اصولگرا بوده ام، اصولگرا هستم و اصولگرا خواهم ماند.

وى بااشاره به این موضوع اصولگرایى را اینطور معنى کرد: اصول به معناى اعتقاد به ارکان نظام جمهورى اسلامى و حمایت از رهبرى است و با این تعریف اکثریت مردم اصولگرا هستند و من نیز اصولگرا هستم.

وى در ادامه افزود: سیاسى‌بازى براى مردم کار نمی‌شود، من اصولگراى کارى هستم، سیاسى نیستم و در همه دولتها بااعتدال به کار خود ادامه داده‌ام‌، چه در دولت گذشته و چه در دولت فعلى با توجه به نیازمردم براى آنان فعالیت کرده‌ام.

وى همچنین درخصوص زمزمه‌هاى مختلفى که در حوالى انتخابات صورت میگیرد افزود: شوراى نگهبان یکى از ارکان نظام اسلامى است که کاندیداها با صلاحدید این شورا مجاز به حضور در انتخابات میشوند و راهى جز این نیست و نخواهد بود.

عبدالله زاده افزود: هرکس نظر شوراى نگهبان را رد کند ارکان نظام را رد کرده و کسانیکه دراین باره فضاسازى میکنند اهداف خاصى را دنبال میکنند .

وى همچنین گفت یک گروه متشکل از نمایندگان هر سه فراکسیون مجلس تشکیل شده که به عنوان نماینده ى نمایندگان مردم به بررسى برجام بپردازد که حدود یک ماه دیگر نظرخود رادرباره مذاکرات اعلام خواهند کرد.