فیلم محمد رسول الله در خنثی کردن توطئه ها علیه اسلام و پیامبر(ص) بسیار موثر است

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در خصوص تاثیر فیلم محمد رسول الله گفت: این فیلم در همین ایام کوتاهی که از نمایش آن گذشته موضع‌گیری صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و مفتی‌های آل سعود، بیانگر تاثیرگزاری مثبت این فیلم است و ما هم از کسانی که این فیلم را ساختند تقدیر و تشکر میکنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اجلاس خبرگان رهبری گفت: اجلاس خبرگان رهبری در روزهای گذشته در تهران برگزار شد.

وی افزود: خبرگان رهبری منتخب مردم هستند و از افراد شایسته، صالح، عالم و زاهد تشکیل شده که مسئولیت بسیار سنگینی دارند یعنی انتخاب رهبری شایسته و معرفی به مردم و جامعه اسلامی که تاکنون عملکرد بسیار مطلوب داشتند و دارند، بعد از ارتحال حضرت امام (ره) که همه دلهره داشتند آیا چه کسی زمام امور این کشور و انقلاب عظیم را به دست خواهد گرفت و مانند حضرت امام رهبری خواهد کرد که خبرگان رهبری در کمترین زمان ممکن بهترین شخصیت را برای ادامه انقلاب اسلامی شناسایی و معرفی کردند.

امام جمعه طبس ادامه داد: خبرگان رهبری هر چند جایگاه اجرایی ندارند اما مسایل کشور را زیر نظر دارند و آنجایی که تذکر لازم باشد به مسئولین نظام اسلامی تذکر دلسوزانه و خیرخواهانه را میدهند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکرات هسته ای طولانی منتهی شد به موضوعی که به برجام مشهور است و در این زمینه دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد بعضی به طور کلی رد میکنند و بعضی نقاط مثبتی قائل شدند و ما باید در همه امور مطیع رهبری باشیم و ببینیم نظر ایشان چیست که در موارد مختلف از تیم مذاکره کننده و دولت در این زمینه حمایت کردند، نظر مقام معظم رهبری فصل الخطاب در همه مسایل از جمله در این قضیه است.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار مهمی در جمع خبرگان رهبری داشتند و فرمودند در خصوص ابعاد حقوقی و قانونی این موضوع و اقتضائات آن، باید صاحب‌نظران و کارشناسان حقوقی نظر دهند اما از نگاه کلی، من معتقدم و به آقای رئیس‌جمهور هم گفته‌ام که مصلحت نیست، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود.

وی در ادامه در خصوص سخن مقام معظم رهبری در مورد لزوم ورود مجلس به موضوع بررسی برجام افزود: من در مورد نحوه‌ی بررسی و اینکه آن را رد کنند یا تصویب کنند هیچ توصیه‌ای به مجلس ندارم و این، نمایندگان ملت هستند که باید تصمیم بگیرند.

خطیب نماز جمعه طبس بیان کرد: خبرگان رهبری مانند همیشه در پایان اجلاس، بیانیه‌ای داشتند که از محورهای این بیانیه  قدردانی از زحمات دولت در کاهش تورم ،اجرای طرح سلامت، برنامه‌ریزی برای توسعه علمی کشور، تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، تلاش برای مدیریت مصرف آب بود.

وی در خصوص مدیریت مصرف آب گفت: کمبود آب یکی از مشکلات مهمی است که دنیا و کشور ما با آن مواجه است و کمی نزولات آسمانی و خشکسالی‌های متناوب چندین ساله می‌طلبد دولت و مسئولان نظام برای تامین، مصرف، کیفیت و استفاده از آب برنامه‌های خوبی داشته باشند و مردم هم باید دقت کنند به خصوص ما طبسی‌ها در مصرف آب کاملا باید صرفه جویی کنیم.

امام جمعه طبس درباره اظهارنظرهای اخیر در تضعیف شورای نگهبان هشدار داد و گفت: شورای نگهبان از نهادهای مهم کشور است و اسلامیت نظام را حفظ میکند معمولا بخاطر نزدیک شدن ایام انتخابات در این روزها اظهار نظرهای گوناگونی در رابطه با شورای نگهبان میشود که باید از تضعیف آن پرهیز شود و این نظرها درست و صحیح نیست و باید همه مراقب گفتار و رفتار و  خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان همیشه به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کرده و در این انتخاباتی که در پیش است شورای نگهبان دقت لازم مانند گذشته در بررسی صلاحیت‌ها خواهند داشت و صلاحیت شورای نگهبان درباره افراد نظر استصوابی است.

مهاجریان مقدم با اشاره به اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در سراسر کشور بیان داشت: فیلمی به نام محمد رسول الله (ص) ساخته شده و در سینماهای کشور به نمایش گذاشته میشود که بر اساس رفع دغدغه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ساخته شد و چند سال طول کشیده و هزینه هم زیاد شده که البته در مقابل این کار فرهنگی بزرگ هزینه‌هایی که شده خیلی بزرگ و چشمگیر نیست.

وی افزود: آقای مجید مجیدی با تعداد زیادی از افراد هنرمند و خبره و تاریخ‌دان برای مقابله با اسلام هراسی و اینکه دشمنان از پیامبر خواستند چهره خشونت‌آمیزی را نشان دهند و در این سالهای اخیر نیز شاهد بودیم که در این زمینه چقدر دشمنان سرمایه‌گزاری کردند و کاریکاتورهای موهن از پیامبر منتشر کردند و کسانی که این کاریکاتورها را کشیدند و منتشر کردند را تشویق کردند و گروه‌های تکفیری مانند طالبان و وداعش که سر انسانها را میبرند و در آن هنگام بالا سر اینها پرچم محمد رسول الله نصب میکنند، را به وجود آوردند.

وی گفت: این فیلم در جهت خنثی کردن این توطئه‌ها و حرکات خصمانه فرهنگی علیه اسلام و پیغمبر رحمت العالمین است و مقام معظم رهبری پیش از اکران این فیلم را نگاه کردند و فرمودند اگر دوباره هم این فیلم را بگذارند با همان شوق اولیه فیلم را از اول تا به آخر میببینم، من بر اساس انچه شنیدم در سینمای طبس هم بنا است که به نمایش گذاشته شود و مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

وی در خصوص تاثیر این فیلم گفت: این فیلم در همین ایام کوتاهی که از نمایش آن گذشته موضع‌گیری صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و مفتی‌های آل سعود که تحریم کردند و دیگران بیانگر تاثیرگزاری مثبت این فیلم پیامبر است و ما هم از کسانی که این فیلم را ساختند تقدیر و تشکر میکنیم.

امام جمعه طبس همچنین اشاراتی به مناسبت‌های بیست و سه ذیقعده روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع)، بیست و پنج ذیقعده دحو الارض، هفدهم شهریور سالروز کشتار بیرحمانه مردم در تهران در سال ۵۷ توسط دژخیمان شاه ملعون، شهادت آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب اسلامی، روز تعاون، سالروز مبارزه با بیسوادی و درگذشت آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران داشت.

دیدگاهی در “فیلم محمد رسول الله در خنثی کردن توطئه ها علیه اسلام و پیامبر(ص) بسیار موثر است

  1. براساس تحقیقی که انجام دادم سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس و چند شهر دیگر مجهز به امکانات پخش دیجیتال فیلم های سینمایی شده اند. گویا این روشی جدید است که فیلم ها با کیفیت بسیار بالا و بدون نیاز به آن حلقه های فیلم های قدیمی و با سرعت عمل بالا و هماهنگ با تهران در طبس و شهرهای دیگر نمایش داده خواهند شد. این امکان جدید در طبس و حسن مطلع آن را که انشاالله در روزهای آینده با نمایش فیلم محمد (ص) خواهد بود برای طبسی های عزیز به فال نیک می گیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =