دشمن می‌ترسد از شعار «مرگ بر آمریکا» ملت‌ها بیدار شوند

امام جمعه موقت طبس در خصوص کسانی که توافق وین را پایان شعار مرگ بر آمریکا می‌داند گفت: چه نفعی برای شما دارد که باید شعار مرگ بر آمریکا خاتمه پیدا کند در حالی که دشمن از آن می‌ترسد. این نفرت باید زنده بماند و شیطان بزرگ تا زمانی که زنده است نباید از آن غافل شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس در جمع نمازگزاران گفت: غرب نگران است که اگر اسلام وارد غرب مسیحی شود آینده اروپای مسیحی را تهدید می‌کند.

حجت‌الاسلام مؤدب افزود: بدانید چه شما بخواهید چه نخواهید، با اسلام ستیز کنید یا نکنید، اراده خداوند محقق خواهد شد و شما نخواهید توانست جلو گسترش نور الهی را بگیرید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر کس با تقوا زندگی نکند آینده خطرناکی در این جهان و در آخرت دارد بنابراین پیامبر رحمت آمد تا هشدار دهد تا انسان‌ها ناسالم زندگی نکنند و با آگاهی از آینده تصمیم درست بگیرند.

خطیب موقت نماز جمعه طبس در بیانات خود گفت: امروز اگر در این دنیا کار شما گیر کند نامه‌ای به یک مقام مسؤول بالاتر می‌نویسید و یک آدم موجه را پیدا می‌کنید و پیگیری می‌کند و کار شما حل می‌شود اما فردای قیامت این چنین چیزی وجود ندارد که تلفن یا توصیه کند و پارتی ما باشد که از گناه و خطای ما صرف نظر کنند.

وی گفت: امروز ممکن است خلاف کنیم و زندان و شلاق را جریمه‌اش را پرداخت کنیم اما فردای قیامت برای زندگی تباه شده و گناهانی که آدم کرده انسان چیزی ندارد که بدهد و حتی اگر بنای دادن هم باشد جایگزین ندارد باید مجازات خودش را بکشد و هیچکس نمی‌تواند کمک کسی کند.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: امروز باید سالم و باتقوا زندگی کنیم که فردا گرفتار نشویم.و در این دنیا هم زندگی درست و نسل سالم و عاقبت به خیر شویم، و روز قیامت میاید و یک عده آرزو میکنند که ای کاش هر چه داشتند در دنیا می‌دادند و خلاص می‌شدند.

حجت الاسلام مؤدب گفت: اگر مرد یا زنی یا سیاستمداری به نصرت الهی و وعده یاری خدا بد گمان باشد، منافق یا مشرک است و مؤمنین در هر شرایطی که قرار بگیرند از نصرت الهی نا امید نیستند و ایمان به خدا دارند و بر این اساس و شرایط فعلی کشورها نباید دل به وعده‌های دشمنان دهیم.

وی افزود: روزنامه‌ها بعضی مواقع مطالبی را می‌نویسند که در راستای خواست دشمن است، صلاح ملت و کشور را نادیده میگیرند برای مثال این مطلب از روزنامه اصلاح طلبی نقل میکنم که می‌گوید مردم موافق برنامه هسته‌ای حکومت جمهوری اسلامی نیستند.

وی با انتقاد از این مطلب گفت: مردم از دید شما چه کسانی هستند؟، در شرایطی که همه می‌فهمند داشتن تکنولوژی برتر جهان یعنی تکنولوژی هسته‌ای، کشور را از نظر اقتدار علمی و سیاسی و امنیتی در جایگاه برتر قرار میدهد، مگر مردم عزت و پیشرفت و اقتدار کشور را نمی‌خواهند، تکنولوژی هسته‌ای اگر اینقدر بی‌ارزش بود و مردم آن را نمی‌خواستند که دشمنان نزدیک به بیش از دوازده سال است مستقیم و غیر مستقیم با ما رو در رو نمی‌شدند.

حجت الاسلام مؤدب با اشاره به اهمیت انرژی هسته‌ای گفت: پس این تکنولوژی اهمیت دارد که دنیا را مجبور به مذاکره کرده و اگر اینقدر مهم است چرا مردم آن را نخواهند ضمن اینکه چه کسی گفته مردم نمی خواهند اگر مردم نمیخواستند که آنقدر پای آن نمی‌ایستادند.

وی تأکید کرد: من از طرف این مردم انقلابی و متدین و همیشه در صحنه اعلام می‌کنم ما تکنولوژی و دانش بومی هسته‌ای و پیشرفت همه جانبه در این زمینه‌ را حق مسلم خود می‌دانیم و برای آن پافشاری خواهیم کرد.

نمازگزاران طبسی با گفتن تکبیر و از سخنان امام جمعه موقت حمایت کردند.

وی گفت: ما نمی‌خواهیم بمب هسته‌ای داشته باشیم و رهبر مقام معظم انقلاب می‌فرمایند حرام است و اقتدار نمی‌آورد و جایگاه کشوری را بالا نمی‌برد ما اگر انرژی هسته‌ای می‌خواهیم، در زمینه صلح‌آمیز این دانش را می‌خواهیم بنابراین نه بمب داریم و نه بنایی بر ساخت بمب داریم.

حجت الاسلام مؤدب گفت: نگرانی آن‌ها از یک چیز دیگری است که مهم‌تر از بمب است جمله‌ای را که آن‌ها در توجیه داشتن بمب هسته‌ای توسط اسرائیل و اینکه نباید ایران داشته باشد می‌گویند اسرائیل هرگز مرگ بر ایران و آمریکا نگفته و بنابراین اسرائیل می‌تواند بمب هسته‌ای داشته باشد و ما نگران نیستیم و حق دارد داشته باشد و اسراییل با ایران قابل مقایسه نیست.

امام جمعه موقت طبس افزود: اول که این غلط است اسرائیل با تمام وجود مرگ بر همه ملت‌های منطقه گفته و آنچه را نگفته عمل کرده توسط کشتارها و امروز هم کشتارها توسط آمریکا و انگلیس طراحی می‌شود و توسط اسرائیل به اجرا گذاشته می‌شود و دوم نگرانی آن‌ها از شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل است، با این حساب ملت باید بفهمد که آنها چه می‌خواهند و هدف آن‌ها این است که وجهه آمریکا در منطقه درست و اصلاح شود.

وی در خصوص کسانی که توافق وین را پایان شعار مرگ بر آمریکا می‌داند گفت: شما چرا بر مصلحت آمریکایی‌ها کار می‌کنید و سنگ آنان را به سینه می‌زنید، چه نفعی برای شما دارد که باید شعار مرگ بر آمریکا خاتمه پیدا کند در حالی که دشمن از آن می‌ترسد، از این که ملت‌ها بیدار شوند جنایات آمریکا را می‌فهمند و از عمق وجود ابراز ناخرسندی و نفرت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این نفرت باید زنده بماند و دشمن است و شیطان بزرگ است، شیطان تا زمانی که زنده است باید از آن غافل نشویم بنابراین وظیفه ماست،حالا شما می‌گویید با توافق وین شعار مرگ بر آمریکا خاتمه پیدا می‌کنید پس بشنوید شعار ملت مسلمان ایران را که میگوید «مرگ بر آمریکا».

نمازگزاران طبسی با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

حجت الاسلام مؤدب در پایان به مناسبت‌های شهادت شهید محراب آیت الله مدنی، حمله به برج‌های دوقلو توسط طراحی خود آمریکایی‌ها و سرآغاز مبارزه با اسلام به بهانه تروریست، شهادت شیخ محمد بیابانی، امضای قرارداد ننگین شاه و رژیم صهیونیستی، شهادت امام جواد الائمه (ع)، سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، سالروز کشتار صهیونیست‌ها در صبرا و شتیلا اشاره نمود.

2 دیدگاه دربارهٔ «دشمن می‌ترسد از شعار «مرگ بر آمریکا» ملت‌ها بیدار شوند;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =