تنها راه حل اقتصاد شکوفا، اقتصاد مقاومتی است

سرهنگ صادق احمدی گفت: مشکلات اقتصادی راه حل اقتصادی دارد نه راه حل سیاسی، ما برای راه حل مشکلات اقتصادی و دستیابی به اقتصاد شکوفا یک راه بیشتر نداریم و آن مقاومت و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سرهنگ صادق احمدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه طبس در مراسم رژه نیروهای مسلح طبس بیان کرد: دفاع مقدس ملت ایران، افسانه شکست ناپذیری ابرقدرت‌های سلطه‌گر جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار جنگ افروز را در هم شکست و معیار و تجربه آموزنده و الهام بخش را فراروی ملل و جوامع سلطه‌پذیر در عین حال طالب آزادی و عدالت قرار داد تا با به کارگیری مدل مقاومت و اراده ایرانی با عده کم، با دل سپردن به وعده الهی به رویارویی با قدرت‌های شیطانی.و ظالم بپردازند.

سرهنگ صادق احمدی افزود: روایت هنرمندانه و تبیین هوشمندانه و واقع‌گرایانه جنگ تحمیلی از چرایی تا فرجام مقوله‌ای است که میتواند آمادگی دفاعی ملت ایران را تحکیم بخشیده و سپر مستحکمی است در برابر بحران‌ها تهدیدات و خطرات احتمالی فراروی کشور که در آینده ممکن است ایجاد نماید.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه طبس تاکید کرد: دفاع مقدس آزمونی بزرگ همراه با صدها تجربه و هزارها کشف و شهود بود که هرگز نمیتوانست در فضای روزمره زندگی به دست آید بنا به فرموده امام(ره) ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم ما در جنگ به مردم جهان خصوصا مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرتها و ابرقدرتها می‌توان سالیان سال مبارزه کرد ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

وی خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه ارکان نظام و مردم با هم وارد جنگ شدند و جنگ را باور داشتند، همه اقشار در این آزمون بزرگ الهی نقش‌آفرین بودند، شور و هیجان موجود در جنگ باعث حضور جوانان و نوجوانان در جبهه‌ها شد.

وی گفت: معنویت، بصیرت و اخلاص و تکلیف‌مداری فرماندهان فضای حاکم در جنگ را به دانشگاه‌های انسان‌سازی تبدیل کرد و تبعیت محض و بی چون و چرای رزمندگان از ولایت مطلقه فقیه باعث پیروزی‌های درخشان ما در جنگ شد.

وی افزود: در سالگرد دفاع مقدس هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد کنیم از خالقان این حماسه عظیم، آنان که به عهد و پیمان خود با خدا و امام وفا کردند و هستی خود را به میدان آوردند و با اقتدا به امام حسین علیه السلام از جان خود گذشتند.

سرهنگ صادق احمدی بیان داشت: امروز ما وظیفه داریم برای یاری دین خدا در این مسیر نورانی حرکت کنیم، این همه توصیه و سخنرانی رهبر معظم انقلاب فقط نباید شنونده باشیم، باید اقدام عملی انجام دهیم، رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی فرمودند امروز عرصه‌ اقتصاد، به‌خاطر سیاست‌های خصمانه‌ آمریکا، یک عرصه‌ کارزار است، یک عرصه‌ جنگ است.

وی گفت: تولید مقدرترین دستگاه اطلاعاتی و امن‌ترین کشور منطقه از دل مقاومت در مقابل موج بزرگ تروریست، تولید مقتدر‌ترین نیروی هوایی منطقه از دل مقاومت در جنگ تحمیلی، تولید مقتدر‌ترین قدرت اول موشکی منطقه از دل مقاومت در جنگ شهر‌ها، تولید پرشتاب‌ترین پیشرفت علمی جهان و دست‌یابی رتبه علمی ۱۷ جهان از دل مقاومت در مقابل تحریم علم، تولید قدرت سیاسی منطقه از دل مقاومت مطامع سیاسی مستکبران است.

وی اضافه کرد: با به کار بردن این تجارب ارزشمند آیا نمی‌توان این بار هم از ورای تحریم‌ها و مشکلات شاهد تولید قدرت اول اقتصادی شد، آیا واقعا در عمل پیرو اقتصاد مقاومتی و آنچه امام عزیزمان در خصوص این امر مهم و حیاتی فرمودند هستیم.

سرهنگ صادق احمدی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب بعد از قضیه برجام سیاست اصلی دشمنان و در راس آنان آمریکا، نفوذ در کشورهای منطقه و ایران اسلامی در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و رهبر معظم انقلاب در دیدار مجمع جهانی اهل بیت فرمودند نیت آنها این بود که از این مذاکرات و توافق وسیله ای پیدا کنند برای نفوذ در داخل کشور، ما این راه را بستیم و این راه را به طور قاطع خواهیم بست.

وی افزود: بر اساس نه تنها تجارب سی و شش ساله بلکه بر اساس تجارب انباشته جهان، بیانگر آن است که مشکلات اقتصادی راه حل اقتصادی دارد نه راه حل سیاسی، ما برای راه حل مشکلات اقتصادی و دستیابی به اقتصاد شکوفا یک راه بیشتر نداریم و آن مقاومت و اقتصاد مقاومتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 4 =