تجمع نمازگزاران طبس در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر/ +عکس

مردم نمازگزار طبس امروز پس از شرکت در مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه با تجمع در مقابل مسجد جامع کبیر طبس خواستار احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، نمازگزاران طبس امروز پس از شرکت در نماز جمعه با تجمع در مقابل مسجد جامع کبیر طبس خواستار احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی شدند.

نمازگزاران با سر دادن شعارهای «امر به معروف فروع دین است، اطاعت از ولی مسلمین است»، «امر به معروف ره حسین است، کشته این راه خود حسین است» و «قیام هر مسلمان حمایت از معروف است، پیام هر آزاده، حمایت از معروف است» خواستار احیای این دو فریضه در جامعه شدند.

تجمع‌کنندگان همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» استکبار جهانی را منکر بزرگ جامعه اسلامی دانستند.

نمازگزاران طبس امروز همچنین با محکوم کردن جنایات آل‌سعود در یمن و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین با سر دادن شعار «حمایت از فلسطین، حمایت از اسلام است» و «پیروزی فلسطین، پیروزی اسلام است» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر به نمایش گذاشتند.

عکس:
DSC_0240

DSC_0213

DSC_0228

DSC_0246

DSC_0231

DSC_0248

DSC_0236

DSC_0219

2 دیدگاه دربارهٔ «تجمع نمازگزاران طبس در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر/ +عکس;

  1. مردم را با اعمالتان پند دهید نه با گفتارتان( قرآن کریم ) وقتی به اعمال شما بعضی حضرات نگاه میکنیم والله ………….؟!!!!!!!!!!!!!!

  2. امر به معروف و نهی از منکر فقط با شعار اجرایی نمی شود شایسته است بزرگان و مسئولین در عمل و مطابق با احکام اسلام اجرا نمایند تا مردم عادی نتیجه را ببینند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =