راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با حضور گسترده مردم طبس برگزار شد

مردم طبس امروز صبح همپای غیورمردان و شیرزنان ایرانی با نداهای انقلابی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را در طبس آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، مردم طبس امروز صبح همپای غیورمردان و شیرزنان ایرانی با نداهای انقلابی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را در طبس آغاز کردند و فریاد اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

مردم ولایتمدار شهرستان بار دیگر با حضور در صحنه انقلاب با آرمانهای والای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

ملت انقلابی شهرستان طبس با مشت‌های گره‌خورده انزجار و نفرت خود را از استکبار و طاغوتیان زمان اعلام کردند و به همه دنیا نشان دادند که انقلاب اسلامی ایران تا همیشه تاریخ جاودان خواهد ماند و همچنان به پشتوانه مردم غیور و بابصیرت لرزه بر اندام مستکبران جهانی خواهد انداخت.

شعارهای مردم طبس مملو از تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بود که حمایت خود را از نظام و ولایت اعلام کرده و با نداهای لبیک با رهبری خواب دشمنان را بار دیگر آشفته کردند.

شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» فریاد خشم و انزجار از دشمنان نظام و اسلام به جهانیان بود که اعلام کرده و تداوم انقلاب اسلامی ایران را تا همیشه تاریخ به جهانیان نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =