هیات دولت به استاندار جدید خراسان جنوبی رای اعتماد داد

هیات وزیران در جلسه خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهوری، به آقایان محمدرضا صالحی و سیدعلی اکبر پرویزی به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی رأی اعتماد داد و از خدمات استانداران پیشین قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس‌جمهوری در این جلسه که عصر یکشنبه برگزار شد، با بیان اینکه دولت نسبت به مردم ایران صرف‌نظر از گرایش ‌های سیاسی و قومیت متعهد است، استانداران هر دو استان را به حداکثر تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری تعهدات سفر توصیه کردند.

خدمت‌رسانی به مردم باید به گونه‌ای باشد که مردم به خوبی آثار این خدمات را احساس کنند.

دکتر روحانی با ابراز رضایت از عملکرد آقای پرویزی استاندار سابق خراسان شمالی، اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات موفقی که در محل قبلی مأموریت داشته، در استان خراسان جنوبی که مورد توجه ویژه دولت از لحاظ رفع محرومیت‌ها و توسعه اقتصادی است، هم منشأ خدمات خوبی بوده و به توسعه و پیشرفت استان اهتمام نماید.

رییس‌جمهوری همچنین با توجه به سوابق طولانی آقای صالحی در مسئولیت‌های گوناگون در وزارت کشور و شناختی که از استان دارد، وی را گزینه مناسبی برای پیشرفت بیشتر استان دانسته و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در استان تأکید کرد.

سید علی اکبر پرویزی از ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ تا ششم تیرماه ۱۳۹۵ در دولت یازدهم در سمت استاندار خراسان شمالی انجام وظیفه کرد.

وی در سال ۱۳۴۱در اسفراین به دنیا آمد و در نخستین سال تاسیس استان خراسان شمالی معاون هماهنگی امور استانداری این استان را بر عهده داشت.

وی همچنین مدتی به عنوان فرماندار و شهردار اسفراین انجام وظیفه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =