تیم هوایی که در طبس مستقر شدند برای تامین امنیت و اشراف به منطقه است

امام جمعه طبس گفت: به شایعاتی که در طبس مبنی بر وجود پهپادهای آمریکایی درست کردند توجه نکنید، تیم هوایی که در طبس مستقر شدند برای تامین امنیت و اشراف به منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری گفت: ایشان یکی از علمای مشروطیت است که بعد از سروسامان رسیدن مشروطیت به ایشان خیانت کردند تهمت زدند و تا جایی که ایشان را به دار زدند.

وی افزود: یکی از علل شکست جریان مشروطه حزب گرایی، چپ، راست، میانه و تندرو بود که امام خمینی (ره) میفرمودند این واژه ها ره آورد دشمنان است و همچنین مقام معظم رهبری در این مورد بارها تذکر دادند.

خطیب نماز جمعه طبس در ادامه گفت: از دیگر دلایل شکست نهضت مشروطه برکنار کردن مؤمنین از صحنه های جامعه است که امروز هم برخی جریانات در تلاش اند که نیروهای حزب الهی و دلسوز را از صحنه و مدیریت جامعه حذف کنند و آقا بارها فرمودند «نفوذ» که باید به آن توجه داشته باشیم.

امام جمعه طبس گفت: تنها گذاشتن روحانیت از دیگر عوامل شکست نهضت مشروطه بود و امروز نیز جریاناتی وجود دارد که روحانیت را از جامعه کنار بزنند به خصوص در جوانان خیلی علیه روحانیت تبلیغ میکنند.

وی افزود: جریاناتی که این کارها را انجام می‌دهند دنبال این هستند که انقلاب اسلامی را مانند مشروطیت با شکست مواجه کنند اما با توجه به بصیرت مردم، این نقشه ها، نقش بر آب خواهد شد..

امام جمعه طبس با اشاره به سقوط هواپیمای تهران_طبس گفت: سالروز سقوط هواپیمای طبس_ تهران را به همه همشهریان و کسانی که عزیز خود را در این سانحه از دست دادند تسلیت عرض میکنم، اعلام کردند که این هواپیما نقص فنی داشته اما هنوز خساراتی که باید با خانواده ها بدهند و اقداماتی که باید مسئولین انجام دهند، نکردند که باید به این موارد توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به شایعات اخیر در طبس گفت: به شایعاتی که در طبس مبنی بر وجود پهپادهای آمریکایی درست کردند توجه نکنید.

وی افزود: تیم هوایی که در طبس مستقر شدند برای تامین امنیت و اشراف به منطقه است.

وی در پایان به سالروز ارتحال آیت الله مشکینی، سالروز شهادت امام صادق(ع)، سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری، روز حقوق بشر و کرامت انسانی، آغاز هفته حج و ولادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =