موج تکذیب لیست اصلاح‌طلبان ادامه دارد / عبدالله‌زاده هم رد کرد

موج تکذیب لیست اصلاح‌طلبان ادامه دارد / عبدالله‌زاده هم رد کرد

خبرگزاری فارس: محمدعلی عبدالله‌زاده نامزد انتخاباتی کاندیدای حوزه انتخابیه طبس فردوس، بشرویه و سرایان حضورش در لیست اصلاح‌طلبان معتدل را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه لیست اصلاح‌طلبان معتدل در بسیاری از رسانه‌ها به نقل از سایت امید اصلاحات منتشر شد تعدادی از افرادی که نام آنان در لیست آمده بود در سراسر کشور واکنش نشان داده و به تکذیب حضورشان در این لیست پرداختند.

به دنبال این تکذیبیه‌ها محمدعلی عبدالله‌زاده نامزد انتخاباتی کاندیدای حوزه انتخابیه طبس فردوس، بشرویه و سرایان نیز با صدور بیانیه‌ای حضور در لیست اصلاح‌طلبان معتدل را تکذیب کرد.
در این بیانیه آمده است: با توجه به اینکه در یکی از سایت‌های غیر موثق، نام اینجانب محمدعلی عبدالله‌زاده به عنوان یکی از نامزدهای گروه منتسب به جریان غیراصولگرا در این رقابت‌های انتخاباتی درج شده است، این موضوع را شدیدا تکذیب کرده و اعلام می‌کنم بنده به عنوان کاندیدای اصولگرا در عرصه انتخابات قدم گذاشته و با سه اصل پیروی محض از ولایت فقیه و عمل به قانون اساسی و تاکید بر منشور اصولگرایی فعالیت می‌کنم.

وی از عموم اقشار جامعه اسلامی ایران به ویژه حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان خواست تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم له مبنی بر انتخاب نامزدهای اصلح، با حضور حداکثری خود در انتخابات، مجال عرض اندام با فرصت‌طلبان داخلی و خارجی را ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =