از گیر کردن آقای وزیر در آسانسور بیمارستان طبس تا روبانی که قیچی نشد/ +تصاویر

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان شهید مصطفی خمینی با حبس شدن در آسانسور، گوشه ای از مشکلات این بیمارستان را از نزدیک لمس کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز وارد طبس شد.

طبق برنامه ریزی به خبرنگاران اعلام شد ساعت ۱۱:۳۰ آقای وزیر به بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی خواهند آمد.

خبرنگاران از ساعت ۱۱ در محل حاضر شدند گروهی دوربین و گروهی قلم به دست منتظر ورود آقای وزیر بودند.

بعد از تاخیر جناب وزیر تماس گرفتند و گفتند ایشان در حال بازدید از مکان پیشنهادی دانشکده پرستاری هستند و دوباره خبر آمد که ایشان در حال بازدید از محل دانشکده پرستاری واقع در بیمارستان قدیم طبس هستند.

اما خبرنگارانی که از قافله عقب مانده بودند اکنون در گرمای سوزان جلو درب ورودی بیمارستان همراه با تعدادی مسئولین ایستادند.

بالاخره ماشین اولی که شورای شهر بود بیرون از محوطه بیمارستان پارک شد و سپس چند خودرو که یکی از آنها جناب آقای وزیر در آن بود وارد شدند.

اکنون به غیر از عکاسان همیشه در صحنه حضور مسئولین و مردم بسیار پررنگ بود.

قاضی زاده هاشمی وارد بیمارستان شد و در اولین بازدید خود از اورژانس بازدید کرد.

سپس برای دیدن سایر قسمت ها به طبقه بالا رفت البته با آسانسور و بقیه به دلیل اینکه از ایشان عقب نمانند پله ها را یکی پس از دیگری پیمودند و در واقع دویدند اما وقتی رسیدند خبری از وزیر نبود و جناب وزیر و همراهانش در آسانسور بیمارستان طبس گیر کرده بودند!

خیلی سریع مسولان فنی حاضر در آنجا قضیه را حل کردند و دست آقای وزیر را گرفتند و ایشان را خارج کردند.

ربانی در جلو درب ورودی بخش اعصاب و روان زده بودند و جمعیت منتظر افتتاح جناب وزیر بود اما آقای وزیر گفت این بخش قبلا افتتاح شده و نیازی به ربان و قیچی ندارد و روبان را برداشت و وارد بخش شد که جمعیت با گفتن احسنت احسنت وزیر را تشویق کردند.

وزیر بهداشت و درمان پس از بازدید از بخش های دیگر بیمارستان از جمله بخش درمانگاه، از محوطه بیمارستان در حال خروج بود که زوج جوانی که کودکی در بغل داشتند گریه کنان خود را به ایشان رساندند، انگار که مرحمی برای دردهای خود یافتند و وزیر نیز چند کلامی با آنها صحبت کرد.

از دیگر حاشیه های سفر وزیر به طبس یکی از شهروندان طبسی به وزیر بهداشت در مورد الحاق و انتزاع گفت و خواستار برگشت به استان یزد بود که وزیر قول داد پیامش را به وزیر کشور و رئیس جمهور منتقل میکند.

خبرنگاران اکنون خود را به وزیر رساندند و سوالات را مطرح می‌کردند اما ایشان گفتند در فردوس مصاحبه خواهند کرد و سپس سوار بر ماشین خود شدند و طبس را ترک و به سمت فردوس حرکت کردند.

7 دیدگاه دربارهٔ «از گیر کردن آقای وزیر در آسانسور بیمارستان طبس تا روبانی که قیچی نشد/ +تصاویر;

  1. باید مثل قضیه سه راهی بشرویه و فردوس که با هم اختلاف داشتند رو وزارت کشور ورود کنه و تکلیف رو مشخص کنه.ما که نمیتونیم تا آخر عمر بر سر اختلاف الحاق بسوزیم و بسازیم.خداییش مردم گناهی ندارند که دارن این وسط فدا میشن.

  2. خب راست میگه دیگه.بحث الحاق که ربطی به وزیر بهداشت نداره که.عجب کسایی پیدا میشن.هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.ما هم دلمون میخاد برگردیم ولی دیگه نه اینکه به هر کسی برسیم دادمون رو هوا کنیم.خب اینطوری که هیچکس برا طبس کاری نخواهد کرد.

  3. خیلی دلم میخاد که این نظرسنجی دروغی که راه انداختن و خیلی هم روش مانور میدهند رو ببینم.خوش خیال هایی مثل این طبسی ندید باور کردن.تا به حال هزاران نفر گفتن که نتیجه نظرسنجی که میگین رو منتشر کنید تا ما هم باور کنیم.ولی کو.اگه چیزی در چنته داشتن رو می کردنن.فعلا که دماغ امثال شماها سوخته که در لباس مردم به اغراض سیاسیتون نرسیدین و دارین توی تب می سوزید.بازم میگم اگه مردی و راست میگی نتیجه رو منتشر کن تا ببینیم دماغ خراسانیا میسوزه یا یزدیا.

  4. شما که اسمتان ناراحت هست ، چرا دماغتان میسوزد
    حرف حق تلخ ست،اصل نظرسنجی ست که اکثریت خواستار برگشت به یزد بودند،
    همه پرسی امام خمینی برای چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. دماغ سوختگی من آقای طبسی به خاطر اینه که توی خونه هم پدر و هم مادرم مریضن و باید هر دو ماه یکبار بدلیل نبود امکانات کیلومترها راه رو برم و برگردم.من هم از الحاق به استان بهتر بدم نمیاد ولی خداییش هفت ساله درگیر رفت و آمدم و امیدوار بودم با اومدن وزیر بهداشت یه کاری بشه که نشد.من اصلا به بحث الحاق کاری ندارم که بخاد دماغم بسوزه.من میگم باید از اومدن وزیر در جهت تخصصش استفاده میشد نه بحث سیاسی که اصلا به اون مربوط نیست.خدا پدر و مادرت رو برات نگه داره ولی مثل اینکه شما سر و کاری به بیمارستان نداری که بفهمی منظورم چیه.خدا به حق قرانش این مشکل الحاق هم حل بشه که دیگه هر کسی هر دردی داره رو ربطش میدن به قضیه الحاق.

  5. به خدا قسم اونایی که بحث الحاق رو پیش کشیدند بسان **** هستند که می خواهند با بر هم زدن جو از پیشرفت طبس و راحتی و آسایش مردم جلوگیری کنند.اگه کسی خواسته ای داره باید از راه قانونی پیگیری کنه و بعدم هر حرفی جا و مکانی دارد.باید از هر کسی در مورد تخصصش کار خواست.این آقای*** اصلا به چه حقی از طرف همه اظهار نظر کرده و پاش رو از گلیمش درازتر کرده.این آقا وزیر بهداشته نه وزیر کشور.حی با این بحث ها چهره طبس رو خراب میکنید.شما که خیلی داغ برگشت دارید برید وزارت کشور تحصن کنید .خدا وکیلی به وزیر بهداشت ربطی نداره.فکر کنم یه کم سواد و فرهنگ عمومی شما مشکل داره.خدا شفا بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =