امام جمعه طبس: مردم باید قدردان نعمت امنیت در نظام اسلامی باشند

امام جمعه طبس با بیان اینکه ما باید قدر نعمت امنیت را بدانیم گفت: امنیتی که در این کشور وجود دارد در هیچ جای عالم نیست .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته طبس افزود: آمریکا، عربستان و سایر دشمنان نظام برای ناامن کردن کشورمان سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده اند اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) همه این توطئه ها خنثی شده و در آینده هم خنثی می شود.

وی اضافه کرد: یکی از سخنان وزیر اطلاعات این بود که ردپای سرویس های جاسوسی در مرزهای کشور دیده می شود.

وی افزود: در برخی اسناد آمده بود برای هر عملیاتی که تیم های تروریستی در ایران انجام دهند ۵۰۰ هزار دلار نقدی به هر نفرشان می دهند و اگر در این راه جنایتکارانه به درک واصل شدند به خانواده های آنها ۱۰ هزار دلار بپردازند.

وی تاکید کرد: این رقم ها نشان از سرمایه گذاری برای ایجاد ناامنی در کشور دارد و همه اینها را سربازان گمنام امام زمان دستگیر کردند و خیلی از آن ها را به درک واصل کردند.

خطیب جمعه طبس اظهار کرد: طبق اسناد به دست آمده توطئه های آمریکا و عربستان پشت سر این قضیه است که این گروه ها را برای نا امن کردن کشور تجهیز می کنند.

وی با اشاره به محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دولتمردان گفت: تاکید رهبر انقلاب این است که خدمات انقلاب از رسانه ها و صدا و سیما برای مردم بیان شود.

امام جمعه طبس ادامه داد: یک جهت هفته دولت این است که مردم به خدمات نظام اسلامی آشنا شوند و وظایفی که مسئولان در مقابل مردم و مردم متقابلا در برابر مسئولان دارند باید بیان شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت ادامه داد: با وجود شرایط تحریم ها و قیمت پایین نفت در این دولت و همه دولت ها در نظام اسلامی خدمات زیربنایی و اساسی بسیار زیادی در این شهرستان و کشور صورت پذیرفته است.

وی در خصوص موضوع برجام به بدبینی رهبر انقلاب نسبت به آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا و هم پیمانانش بد عهد و عهدشکن بوده اند و هستند و خواهند بود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند انتقاداتی که من به مساله برجام دارم متوجه آمریکا و همکاران آمریکاست ولی نسبت به تیم مذاکره کننده فرمودند من پشتیبان آنها هستم و نیروهای ارزشمندی هستند و تا جایی که توانستند تلاش کردند.

وی یادآور شد: یکی از مواردی که رهبر انقلاب در جمع دولتمردان تاکید کردند برخورد با حقوق های نامتعارف است.

وی ادامه داد: دولت باید مدیرانی که حقوق نامتعارف گرفتند شناسایی، معرفی، برخورد کند و سایر سازمان ها به ویژه قوه قضاییه برخورد کند و آنها را به مجازات شایسته برساند.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی دولت و دیگران باید به جد پیگیری کنند و نجات کشور به تحقق اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه طبس بیان کرد: به کوری چشم دشمنان روز به روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده می شود و خواهد شد، اخیرا اندیشکده صهیونیستی بگین- سادات اعتراف کرده است تنها کشوری که در جهان وجود دارد که می تواند اسرائیل را نابود کند ایران است.

وی افزود: این اعتراف خود آنهاست، امام فرمودندکه اسرائیل باید از بین برود و مقام معظم رهبری فرمودند ۲۵ سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت، اینها عظمت انقلاب اسلامی و برکت پایداری، خون شهدا، ولایت و مقاومت شما مردم است.

امام جمعه طبس همچنین با اشاره به پیام رهبر انقلاب ورزشکاران مدال‌آور در المپیک افزود: مقام معظم رهبری در صحبت های خود تاکیداتی داشتند به ویژه زنانی که حجاب خود را حفظ کردند را مورد تشویق و حمایت قرار دادند.

وی با ابراز تاسف از افزایش بی حجابی در جامعه افزود: زنان ورزشکار کشور در حال ورزش و حتی برای گرفتن مدال، حجاب خود را حفظ کردند ولی من افسوس میخورم که اینها در این شرایط خارج و آن وضعیت ها حجاب را حفظ و تحمل می‌کنند اما در کوچه و خیابان طبس ما برخی حجاب را رعایت نمی‌کنند، اینها جواب خون شهدا را چگونه خواهند داد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با تقدیر از رتبه های برتر کنکور شهرستان طبس گفت: دانش آموزان کنکوری ما با تلاش خود، معلمان و خانواده و مسئولین آموزش و پرورش و مدیران امسال رتبه های بهتر و بیشتری را در کنکور کسب کردند که از آن ها تشکر و به آن‌ها تبریک عرض میکنم.

در پایان نماز جمعه هدایایی از طرف نهاد امامت جمعه طبس به رتبه های برتر کنکور اهدا شد.

همچنین معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس نیز پیش از نماز عصر گزارشی از اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان طبس ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 7 =