انتقاد شدید امام جمعه طبس از وزیر ارشاد: انتظار مردم از وزیر عالم‌زاده بیش از اینها است

امام جمعه طبس گفت: ولنگاری ها در کشور روز به روز بیشتر می شود و کنسرت ها حتی در شهر مقدس قم برگزار می شود که مراجع تقلید را به واکنش وا داشته است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس افزود: دولت مردان چکار میکنند؟ روی خون شهدا نشسته اند و آنوقت جناب آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می فرمایند کنسرت چه اشکالی دارد.

وی ادامه داد: من تعجب می کنم ایشان عالم زاده است و مردم انتظار بیشتری دارند و ما از آیت الله جنتی پدر بزرگوار وزیر ارشاد که از استوانه های انقلاب هستند انتظار داریم از باب ولایتی که بر فرزند دارند به ایشان تذکر دهند.

وی بیان کرد: در راستای همین حرمت شکنی ها که توجیه کردند اما قابل قبول نبود، در شب عاشورا فوتبال برگزار شد.

وی افزود: شب عاشورا مردم عزاداری می کنند اما امسال شب عاشورا خیلی از مردم را پای تلویزیون ها زمین‌گیر کردند و از رفتن به مراسم عزای امام حسین(علیه السلام) بازداشتند.

وی ادامه داد: توجیهاتی هم متولیان ورزش داشتند اما این توجیهات قابل قبول نیست و باید زیرکی می داشتند و هنگامی که شش ماه قبل برنامه ریزی می کنند بدانند که آن شب برگزاری مسابقه شب عاشورا است و نگذارند این اتفاق بیافتد.

امام جمعه طبس با انتقاد از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس گفت: عده ای توریست به عنوان گردشگر از تهران و مشهد و همچنینن طی چند روز گذشته از آلمان و چند کشور دیگر در روز تاسوعا و عاشورا با وضعیت بسیار بد به نایبند، ازمیغان، اصفهک و جاهای دیگر رفتند.

وی با بیان این که چرا مسئولین این چنین غافل اند و چرا حرمت عاشورا و ارزش های اسلامی را نگه نمی دارند افزود: مسئولان قضایی، اطلاعات و مسئولین سیاسی شهرستان به هوش باشید، ارزش ها را دارند زیر پا می گذارند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری همیشه از ولنگاری های فرهنگی درد دل دارند افزود: همه متوجه باشید اینها زمینه ساز نزول عذاب خداوند است و برکات را از بین می برد.

امام جمعه طبس ضمن تقدیر از هیات های مذهبی شهر طبس افزود: علاوه بر تشکر از هیات های مذهبی گلایه دارم و در واقع انتظار امام حسین (ع) یعنی کسی که ظهر عاشورا با آن همه گرفتاری نماز اول وقتشان آن هم به جماعت ترک نشد این بود که همه هیات های مذهبی در ظهر عاشورا همراه با پرچم های عزا در نماز جماعت شرکت می کردند و بعد دنبال عزاداری می رفتند.

وی افزود: خداوند به همه ما توفیق بدهد بتوانیم همه کارها، عبادات و عزاداریمان به گونه‌ای باشد که خداوند و ائمه(ع) بپسندند.

دیدگاهی در “انتقاد شدید امام جمعه طبس از وزیر ارشاد: انتظار مردم از وزیر عالم‌زاده بیش از اینها است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =