کسانی که برجام را «فتح الفتوح» خواندند شجاعت عذرخواهی داشته باشند

امام جمعه عشق آباد گفت: آنانی که در مقابل سخن رهبری که فرمودند «خسارت محض»، گفتند «فتح الفتوح»، امروز شجاعت عذرخواهی از رهبری و ملت داشته باشند و به دنبال جبران خسارت های وارده باشند.

علی رجب زاده – به گزارش طبس نیوز از بخش دستگردان، حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه عشق آباد با اشاره به این که مصوبه مجلس کنگره و سنای آمریکا که با اجماع همراه بود نشانه خوی تجاوزگری آمریکاست، افزود: رفتار و تحریم های بعد از برجام بار دیگر ثابت کرد همچنان که رهبری بصیر فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی اظهار کرد: باید با وفاق ملی و روحیه انقلابی حقوق ملت ایران پیگیری شود و انتظار است دولت نیز اقدام متقابل انجام دهد.

وی ادامه داد: عجله کردن در تصویب و اجرای برجام بدون توجه به تذکرات رهبری و خطوط ترسیم شده ایشان آثار زیانبار خود را نشان داد.

وی افزود: آنانی که در مقابل سخن رهبری که فرمودند «خسارت محض»، گفتند «فتح الفتوح»، امروز شجاعت عذرخواهی از رهبری و ملت داشته باشند و به دنبال جبران خسارت های وارده باشند.

امام جمعه عشق آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت رسول مکرم اسلام (بنا به روایتی) و آغاز هفته وحدت و اشاره به آیه مبارکه «واعتصموا بحبل الله جمعیاً و لاتفرقوا» افزود: اختلاف منشأ همه گرفتاری های مسلمین است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام با صرف هزینه های هنگفت و پرورش افراد به دنبال بر هم زدن وحدت میان مسلمین هستند.

امام جمعه عشق آباد بیان کرد: از اختلاف میان مسلمین و نفوذ دشمن گروه های تکفیری و تروریستی به وجود می آیند و کشتار مسلمانان و تضعیف حکومت های اسلامی نتیجه آن می شود.

وی افزود: پیروزی های اخیر در عراق و سوریه نیز ثمره اتحاد و ایستادگی در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه ۹ ربیع، غدیر ثانی و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را تبریک و خاطرنشان کرد: این روز آغازی برای به ثمر نشستن تلاش همه پیامبران، صالحان و ائمه صلوات الله علیهم اجمعین است و شناخت و اتصال با امام زمان (ع) رمز سعادت و بندگی الهی است.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل افزود: فرهنگ اسلامی، هویت و ارزش ملت اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: نیازهای جامعه ی امروز از قبیل اقتصاد و سیاست باید برگرفته از فرهنگ اسلامی باشد، فرهنگ اسلامی زمانی که در جامعه تضعیف شد شکاف طبقاتی ایجاد می شود و محرومین و مستضعفان و حاشیه نشین ها در جامعه زیاد می شوند و افراد نالایق و حرام خوار به پست و مقام می رسند و جای ارزش ها عوض می شود.

امام جمعه عشق آباد در پایان با اشاره به انتصاب شیردل به عنوان بخشدار دستگردان افزود: ضمن آرزوی توفیق برای ایشان، همچنانکه در جلسات هم عرض شد انتظار بر خدمت صادقانه و تلاش بی منت است.

دیدگاهی در “کسانی که برجام را «فتح الفتوح» خواندند شجاعت عذرخواهی داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =