پایان نامه های دانشجویان طبسی به سمت نیاز های شهرستان گرایش یابد

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس گفت: ارتباط خوبی می تواند بین دانشگاه ها و ادارات دولتی برقرار شود و پایان نامه ها به سمت نیاز های شهرستان گرایش پیدا کند.

به گزارش طبس نیوز، فرماندار ویژه طبس روز پنجشنبه در مراسم افتتاح برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت: بعد از برنامه سوم و در شروع برنامه چهارم توسعه تاکید بر پژوهش محوری پروژه ها است.

وی ادامه داد: هر کاری که با تحقیقات و پژوهش انجام شود نتیجه خوبی خواهد داشت .

وی گفت: تصمیم گیری بر اطلاعات نادرست منجر به شکست خواهد بود و در این رابطه پروژه های عمرانی در کشور و حتی در شهرستان طبس داریم که منجر به شکست شده است.

طلائی مقدم گفت: کویر می تواند به عنوان یک فرصت باشد و با تحقیق و برنامه ریزی صحیح می توان از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی و خشکسالی ها افزود: اگر کار تحقیقاتی انجام می دادیم بسیاری از مشکلاتی که در بخش کشاورز ی با آن مواجه هستیم حل می شد.

وی گفت: در برنامه ششم تاکیدی بر پژوهشی شده است و دستگاه های اجرایی را ملزم به تخصیص اعتبارات به موضوع پژوهش در خصوص پروژه های عمرانی کرده است.

وی همچنین با تقدیر از دانشجویان محقق شهرستان افزود: دانشجویان طبسی با تحقیق و پژوهش توانستند به علوم بسیار خوبی در تجهیز معادن دست پیدا کنند و اکنون خود، آن ها را تعمیر و تجهیز می کنند و این می تواند فرصت تلقی شود.
.
فرماندار ویژه طبس با بیان این که دنیای پژوهش دنیای بسیار گسترده ای است افزود: ارتباط خوبی می تواند بین دانشگاه ها و ادارات دولتی برقرار شود و پایان نامه ها به سمت نیاز های شهرستان گرایش پیدا کند.

در این مراسم خانم شیرین صمصامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس و آقای ابراهیم باغبان نیکو از آموزشکده فنی امام علی(ع) به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر به عمل آمد.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =