کیک ۹ دی در بیمارستان طبس برش خورد/ +عکس

در سالروز حماسه ۹ دی ماه، جامعه پزشکی شهرستان طبس این روز را در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس گرامی داشتند.

به گزارش طبس نیوز، امروز در سالروز حماسه ۹ دی ماه، جامعه پزشکی شهرستان طبس این روز را با حضور مردم و مسئولین شهرستان در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس گرامی داشتند.

حجت الاسلام میثاقی در این مراسم گفت: در تاریخ ایام الله زیادی وجود دارد که باید گرامی داشته شود تا حوادثی که در آن اتفاق افتاده فراموش نشود و درس عبرتی نیز باشد.

وی بیان کرد: برای کور کردن چشم فتنه نیاز به رهبری فرزانه، آگاه و مشرف به همه امور است.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص فتنه بسیار مهم است، در سال ۸۸ فتنه ای شکل گرفت که هدف آن براندازی بود و از انتخابات شروع شد به بهانه های مختلف  و آمدند تا ۹ دی که مصادف با روز تاسوعا بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خداوند دشمنان را از احمق ها قرار داده چرا که اینها زمانی را برای فتنه انگیزی انتخاب کردند که شور حسینی و ولایی در این مردم موج میزد.

حجت الاسلام میثاقی عنوان کرد: مردمی که سر تا پا وقف اهل بیت هستند حتی غیر شیعه ها و غیر متعهدها نسبت به نظام، به امام حسین(ع) و تاسوعا و عاشورا ارادت دارند.

وی افزود: فتنه گران در ایام محرم و عاشورا به جان عزاداران افتادند، پرچم های امام حسین(ع) را آتش زدند و به قرآن و آرمان شهدا، نظام و امام و رهبر اهانت کردند.

وی بیان کرد: اهانت آغازش بود و پایانش این بود که به اعتقادات مردم هجوم آوردند عده ای از خواص نیز آب به آسیاب دشمن ریختند اما خداوند خواست با بینش و بصیرت و عشق به اهل بیت و ولایت، مردم سیل آسا در مقابل اینها بایستند و این فتنه را آنچنان خنثی کنند که فتنه گران برای همیشه باید به زباله دان تاریخ سپرده شوند.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =