بصیرت در ۹ دی تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد/ +عکس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس در سالروز گرامیداشت ۹ دی در شهر عشق آباد گفت: ملت ایران در روز ۹ دی ماه حماسه‌ای دیگر را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ اسلام جاویدان می‌ماند.

علی رجب زاده- به گزارش طبس نیوز از بخش دستگردان، مراسم نهضت روشنگری حماسه ۹ دی در محل سالن شهید صفدری عشق آباد با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس در این مراسم با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: ملت ایران در حماسه ۹ دی ماه با بصیرت و ولایتمداری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و به همین دلیل نباید به هیچ وجه فتنه فراموش شود و فتنه‌گران در کشور مسئولیتی داشته باشند.

حجت الاسلام تیرگانی با ابراز اینکه بصیرت یعنی دولت را انقلابی انتخاب کنیم افزود: روشنگری حماسه ۹ دی ماه با گذشت زمان پررنگ‌تر شده و اهمیت این حماسه بر همگان آشکار میشود.

وی اظهار کرد: ملت ایران در روز ۹ دی ماه حماسه‌ای دیگر را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ اسلام جاویدان می‌ماند.

وی گفت: اهداف راهبردی و کلان نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران، براندازی و تغییر ساختار، فشار و تغییر رفتار نظام، استحاله و تغییر ماهیت دینی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران و بازگرداندن ایران به مدار سلطه بود.

وی یادآور شد: تلاش برای کودتا یا شورش های داخلی، تهدید نظام جمهوری اسلامی ایران و قرار دادن ایران در محور شرارت، تمکین به اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران و بازگشت به خط مذاکره مراحل مواجهه نظام استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تا قبل از فتنه سال ۸۸ بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حقوق های نجومی گفت: عده‌ای در کشور با بیان این‌ که حقوق‌های نجومی و برگزاری کنسرتها مهم نیست، موضوع را کوتاه جلوه می‌دهند.

وی ادامه داد: برخی نمی‌خواهند حقوق های نجومی بیشتر در کشور اطلاع‌رسانی شود، در حالی که نباید حق اقشار مختلف مردم پایمال شود و عده‌ای حقوهای نجومی دریافت کنند.

وی تاکید کرد: مسولین اگر دین ندارید غیرت آب و خاک  وطن را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =