سرپرست بنیاد مسکن شهرستان طبس منصوب شد

در جلسه ای با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی مراسم تودیع و معارفه ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، صبح امروز «علیرضا یوسفی پور» حکم انتصاب خود را از دستان معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه گرفت.

در این جلسه که با حضور علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی در محل فرمانداری ویژه طبس برگزار شد از زحمات محمد حسین قیصری تقدیر و حکم سرپرستی این اداره به یوسفی پور سپرده شد.

قیصری که از سال ۹۲ مدیریت بنیاد مسکن شهرستان طبس را بر عهده داشت به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

همچین امروز مدیرکل بنیاد مسکن استان به دیدار امام جمعه طبس رفت.

امام جمعه طبس در این دیدار گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب با فرمان مستقیم امام خمینی (ره) تشکیل شد و خود حضرت امام بودجه اولیه آن را پرداختند و این برکت دارد.

وی ادامه داد: از زحمات چندین ساله آقای قیصری تقدیر می کنیم که در زمان مسئولیت ایشان منشا خدمات بسیار خوبی بودند و البته در نظام اسلامی بازنشستگی معنا ندارد و حتما از تجربیاتشان دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام مهاجریان بیان کرد: یکی از توفیقات مضاعف در بنیاد مسکن تهیه مسکن برای محرومان است و خدمات بنیاد مسکن منحصر به ایران نبوده و حتی در کشورهای محرومی که نیاز بوده فعالیت داشته است.

امام جمعه طبس نقش بنیاد مسکن در بازسازی منازل مردم طبس پس از زلزله سال ۵۷ را پر رنگ دانست.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: یکی از مشکلات نسل جوان و مانع ازدواج به موقع جوانان، موضوع مسکن است و امیدواریم بنیاد مسکن در این خصوص توفیقات بیشتر داشته باشد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم تاکید کرد: اقدامات بنیاد مسکن باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان در این دیدار با تشریح روند تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: دولت تسهیلات ۱۸ میلیون تومانی وام مسکن به صورت قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله و کارمزد ۴ درصد در اختیار روستاییان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر قرار میدهد.

وی افزود: این خانه ها مقاوم ساخته می شوند تا در برابر حوادثی همچون زلزله خسارت نبینند.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس نیز که در این مراسم حضور داشت ضمن تبریک انتصاب یوسفی پور افزود: با توجه به اجرای طرح های هادی در روستاها لازمه اجرای طرح ها استعلام قبلی بنیاد محترم مسکن از اوقاف به دلیل وجود موقوفات در عرصه روستاها است که حقی از موقوفات تضییع نگردد.

وی ادامه داد: اوقاف هم با توجه این که وظیفه اش اوقاف حقوق موقوفات میباشد در این زمینه انتظار همکاری بنیاد مسکن را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =