امام جمعه طبس: عزت بخشیدن به مسلمانان از برکات نظام اسلامی است

امام جمعه طبس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برکات فراوانی داشت از جمله آن عزت بخشیدن به مسلمانان است، مستکبران نمی خواهند آنان عزت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم روز سه شنبه با تبریک سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: به وجود آوردن گروه های تکفیری و داعش هم به خاطر این است که چهره اسلام را تخریب کنند.

وی ادامه داد: اسلامی که انقلاب ما آورده همان اسلام ناب محمدی است که دین رحمت و مودت است.

وی بیان کرد: مستکبران برنامه ریزی کردند تا آن را دین خشونت به دنیا معرفی کنند تا از ورود افکار انقلاب اسلامی به کشورها که موجب بیداری ملت ها شد، جلوگیری کند.

امام جمعه طبس یادآور شد: یکی از آثار خوبی که برجام و مذاکره هسته ای داشت این بود که ایران به دنیا فهماند اهل مذاکره و تعقل است.

وی با اشاره به وضع قانون منع ورود مسلمانان هفت کشور به آمریکا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، افزود: رئیس جمهوری نابخرد این کشور در روزهای اول ورودش به کاخ سیاه فرمانی صادر کرد، مسلمانان هفت کشور به آمریکا سفر نکنند.

وی با بیان این که این اقدام ترامپ نشانگر عظمت انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: مسلمانان پیش از انقلاب در دنیا چه جایگاهی داشتند و امروز چه جایگاهی دارند که آقای ترامپ به مسلمانان توجه دارد.

وی ادامه داد: مسلمانان وارد آمریکا می شوند و آن ها را از خواب غفلت بیدار می کنند و به آنها بصیرت می دهند در مقابل انسان های ظالم و ستمگری که حق آن ها را پایمال می کنند سکوت نکنند که نشانه های آن را در آمریکا شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: آقای ترامپ حتما خواهد فهمید با مسلمانان در افتادن برای او ارزان تمام نخواهد شد و همه مسلمانان جواب محکم و دندان شکنی به او خواهند داد.

وی اظهار کرد: ملت، دولت و نظام ما و وزارت خارجه تدبیر کنند و کار احساسی انجام نشود تا نتیجه و اثر گذاری کمی نداشته باشد بلکه بررسی و دقت و برنامه ریزی شود برای مقابله با آمریکا و ترامپ که حتما برای او پشیمانی داشته باشد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: هر چه داریم از امامت و ولایت داریم و اگر امامت و ولایت فقیه نبود انقلاب هم به پیروزی نمی رسید.

وی ادامه داد: اگر در طول این ۳۸ سال مدیریت ولی فقیه نبود قطعا انقلاب به این نتیجه ای که رسیده است نمی رسید.

وی افزود: در دنیا کشورهای زیادی داریم که مردم خیزش و نهضت و انقلاب می کنند و برای آن بها هم دادند اما چون رهبری ندارند انقلابشان به نتیجه نمی رسد.

امام جمعه طبس بیان کرد: بنابراین همه ما باید بیش از گذشته توجه داشته باشیم که مطیع امر امامت و ولایت در همه امور و صحنه ها باشیم.

وی ادامه داد: ملت ما سی و هشت سال است در مقابل همه تهدیدها و خطرات و هشت سال دفاع مقدس و آن همه مشکلات ایستادگی کردند و شعارشان هیهات من الذله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =