راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با حضور گسترده مردم طبس برگزار شد/ پلاکاردهای «ترامپ مچکریم» در دستان راهپیمایان

مردم ولایتمدار شهرستان طبس بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای والای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، ملت انقلابی شهرستان طبس با مشت‌های گره‌خورده انزجار و نفرت خود را از استکبار و طاغوتیان زمان اعلام کردند و به همه دنیا نشان دادند که انقلاب اسلامی ایران تا همیشه تاریخ جاودان خواهد ماند و همچنان به پشتوانه مردم غیور و بابصیرت لرزه بر اندام مستکبران جهانی خواهد انداخت.

شعارهای مردم طبس مملو از تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بود که حمایت خود را از نظام و ولایت اعلام کرده و با نداهای لبیک با رهبری خواب دشمنان را بار دیگر آشفته کردند.

شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» فریاد خشم و انزجار از دشمنان نظام و اسلام به جهانیان بود که اعلام کرده و تداوم انقلاب اسلامی ایران را تا همیشه تاریخ به جهانیان نشان دادند.

مردم طبس علاوه بر پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار»، پلاکاردهایی با مضمون «ترامپ متشکریم»در دست داشتند.

رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش درباره رئیس‌جمهور جدید آمریکا فرمودند: از این آقا متشکریم که زحمت ما را کم کرد و چهره واقعی آمریکا را نشان داد. آنچه که ما در سی و چندسال می‌گفتیم فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی در دستگاه حاکمه‌ی آمریکا این آقا آمد در دوره‌ی انتخابات و بعد از انتخابات این را علنی و عریان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =