حضور آگاهانه مردم پاسخی محکم به تمامی تهدید کنندگان کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: بدون شک حضور آگاهانه توأم با همدلی و هم زبانی مردم عزیز پاسخی محکم به تمامی تهدید کنندگان کشور عزیزمان ایران و لبیک به مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم در پیامی از حضور گسترده مردم شهرستان طبس در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد. متن پیام وی به شرح زیر است:

حضور مثال زدنی همراه با شادی و نشاط توأم با شعور سیاسی مردم شهرستان طبس در راهپیمایی۲۲بهمن ۱۳۹۵ بی سابقه و تحسین برانگیز بود.

اینجانب خداوند بخشنده و مهربان را شکرگزار هستم که توفیق خدمت در منطقه ای فراهم نمود که شعور و تعقل و تدبیر مردمانش زبانزد خاص و عام است.

بدون شک حضور آگاهانه توأم با همدلی و هم زبانی مردم عزیز پاسخی محکم به تمامی تهدید کنندگان کشور عزیزمان ایران و لبیک به مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بود.

برخود لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکرخود را از آحاد مردم شریف به ویژه خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران و رزمندگان ،کسبه و بازاریان ، کارگران و کارمندان ، دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان ، کشاورزان و دامداران ، زنان و مردان ، جوانان و نوجوانان و روحانیت ونیروهای نظامی و انتظامی ؛ بسیجیان و سایر اقشار مردم عزیز شهرستان از دیهوک و عشق آباد و روستاها تاشهر طبس صمیمانه سپاسگزارم.

سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس

دیدگاهی در “حضور آگاهانه مردم پاسخی محکم به تمامی تهدید کنندگان کشور است

  1. سلام ما هم از فرماندار جوان وپرتلاش که با کولهباری از تجربه به شهرمان طبس خدمت میکند سپاسگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =