نمایش شور و شعور انقلابی در طبس

طبس، شهری که روی سیاه امریکا را سیاه تر کرد امروز با صدایی رسا و بانگی جهانگیر به میدان آمد تا باری دیگر عظمت مردم کویر را به رخ دشمنان قسم خورده ایران بکشد.مردمی که همدوش هم و همراه تمام مردم ایران فریاد مرگ برآمریکا سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، باغ تاریخی طبس، گلشن زیبا امروز زیبا تر از هر روز دیگر به تماشای شور و اشتیاق مردمی نشسته بود که با حضورشان مهر تاییدی جانانه برسخن رهبری عزیز زدند و جواب حرفها و تهدیدهای آمریکا را مقتدرانه دادند.

مردمی که ثابت کرده اند شور و شعور انقلابی را یکجا دارند و تفاوت سلایق و علایقشان از آنها پازلی می سازد برای نمایش اقتدار.اقتدار هزاران طبسی که با وجود دیدگاه های مختلف دست در دست هم و شانه به شانه پشت سر امام جمعه و فرماندار شهر، حرکتی ویژه به نمایش میگذارند.

تمام شهر یکپارچه سرباز رهبر بود، زن و مرد و پیر و جوان. آنجا که از عمق جان فریاد زدند ” وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد” و خط و نشان محکمی برای اسکتبار جهان کشیدند. و به راستی وای به حال زورگویان و مستکبران جهان اگر تنها اشارتی کند امام عاشقان‌.

پرچمها و پلاکارد ها، بادکنکهای رنگی، عروسکهای استکباری و دست نوشته ها در دست مردم، فریادهای تصویری بلندی بود که از رئیس جمهور تازه به دوران رسیده و سختی روزگار نچشیده امریکا تشکر میکرد برای نشان دادن چهره پلید و ننگین واقعی این دشمن جنایتکار.

طبس، شهری که در پنجم اردیبهشت ماه روی سیاه امریکا را سیاه تر کرد ۲۲ بهمن هم با صدایی رسا و بانگی جهانگیر به میدان آمد تا باری دیگر عظمت کویریان را به رخ دشمنان قسم خورده ایران بکشد و بگوید ذره ذره شن های کویر و هر قدم مردم کویر راه نفس دشمنان را می بندد اگر قدمی کج بگذارد.

۱۵ هزار نفر طبسی در راهپیمایی شرکت کردند، این تنها گوشه ی کوچکی از سیل جمعیت در تمام کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران بود که هر ساله در ماه بهمن “بزرگترین همایش ملی نمادین” ایرانی اسلامی، را به نمایش میگذارند. بهمن ماه، نماد روزهای شیرین انقلابی عظیم که سرلوحه انقلابهای دنیا قرار گرفت و امروز به برکت آن یک جهان بیدار است .

در پایان مسیر راهپیمایی مسجد جامع طبس آغوش آرامَش را به روی مردم شهر گشود تا به خاطر امنیت و آرامشی که هیچ دشمن یاوه گویی جرات تعرض به آن را نیز نخواهد داشت سجده شکر به جای آورند.

فاطمه ابوالحسنی رحمانی
۲۲ بهمن ماه یکهزارو سیصد و نود و پنج

5 دیدگاه دربارهٔ «نمایش شور و شعور انقلابی در طبس;

  1. درود و صد درود بر ملت همیشه هوشیار شهرم طبس, حضور به موقع و پر شورشان نشان از فهم و درایت انان دارد.
    خدا قوت

  2. آفرین بر شور و شوق این مردم و آفرین بر قلم خبرنگاری چون شما که اینگونه زیبا نگارش این شوق وشور را قلم زدید ..آفرین..موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هشت =