تقدیر فرمانده سپاه ناحیه طبس از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با صدور پیامی از حضور گسترده مردم طبس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم طبس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد. متن پیام وی به شرح زیر است:

بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت. حضرت آیت الله خامنه ای (۴ بهمن ۱۳۶۸).

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و ولایتمدار و همیشه در صحنه که بار دیگر هنگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.

راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی است و شما با اراده بی نظیر خود جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتید.

شما با مشارکت فعال، با نشاط، فارغ از گرایش‌ها و سلایق متفاوت سیاسی، برای استحکام بنای رفیع انقلاب متحد و یک دل به میدان آمدید و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام نمودید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.

ما به عنوان خادمین شما مردم فهیم و با بصیرت شهرستان طبس بر خود فرض می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲بهمن که موجب سرافرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خدای منان مسئلت می نمائیم.

همچنین از تمامی کسانی که در ساماندهی این شور مردمی تلاش نمودند به خصوص ستاد برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان توسط تشکر نموده و سعادت سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه‌جانبه و به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 4 =