امام جمعه طبس: رئیس جمهورهای آمریکا تاکنون نتوانستند هیچ غلطی بکنند

امام جمعه طبس گفت: مردم ایران مردمی شجاع و مقاوم هستند و قدرت اسلام و نظام و انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که همه رییس جمهورهای آمریکا در طول انقلاب اسلامی بر علیه انقلاب هر کار توانستند انجام دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در چند روز اخیر نسبت به یاوه گویی های ترامپ گفت: ترامپ گفت ایرانی ها باید از اوباما تشکر کنند که مقام معظم رهبری فرمودند چه تشکری، آمریکا در کارنامه اش از اول و قبل از انقلاب و زمان شاه هم و بعد از انقلاب جز خیانت، جنایت و خونریزی نسبت به کشورهای اسلامی نداشته است.

وی با اشاره به صحبت ترامپ که گفته بود از من هم باید بترسید هشدار داد: مردم ایران مانند آمریکایی ها ترسو نیستند بلکه مردمی شجاع و مقاوم هستند و قدرت اسلام و نظام و انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که همه رییس جمهورهای آمریکا در طول این ۴۰ سال بر علیه انقلاب هر کار توانستند انجام دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم بیان کرد: امروز یک بچه پنج ساله آمریکایی ها را به وحشت می اندازد و مسئول امنیتی آمریکا می گوید این بچه پنج ساله تهدید امنیتی برای ما دارد و او را دستگیر و بازجویی می کنند، آمریکایی که آنقدر سست و بی پایه است که کودکی او را متزلزل می کند.

وی در پاسخ به سخنان ترامپ علیه ایران گفت: رییس جمهورانی که پشتیبان مردمی داشتند نتوانستند کاری کنند و گرنه ایشان که در خود آمریکا هم پشتیبانی ندارد و بعد از روی کار آمدنش تظاهرات گسترده در آمریکا شکل گرفته و روز به روز بیشتر و بر مخالفینش افزوده می شود.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: یکی از نمایندگان سنای آمریکا طرحی داده که در کاخ سفید روانپزشک بگذارند که آقای ترامپ را هر لحظه چک کند که ببیند عقلش سرجایش هست یا نیست و شخص اینگونه ای چه وحشتی می توان از او داشت.

خطیب نماز جمعه طبس افزود: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرده است، صدام را تسلیح و تجهیزش کردند، دوران فتنه سال ۸۸ و با این همه کارنامه آمریکا جز خیانت و خونریزی نیست، در مسئله برجام آمریکایی ها هستند که دارند خیانت میکنند.

وی با اشاره به ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما سی و هشت سال است میگوییم آمریکا خیانت کار و بد عهد است و به میخواهیم به دنیا معرفی کنیم برخی ها باورشان نمی شود اما آقای ترامپ آمد و چهره کریه آمریکا را خودش معرفی کرد و به مردم نشان داد که از این جهت آقا فرمودند تشکر میکنیم.

حجت السلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های بیست و دوم بهمن ماه گفت: دشمنان سرمایه گذاری میکنند که عفاف و حجاب زنان و دختران را بگیرند، حواسمان جمع باشد حجاب برتر را که چادر است از دست ندهیم.

وی خطاب به مسئولین آموزش و پرورش گفت: از مدیران و دبیران، معلمان و همه میگویم که دانش آموزان خواهر را به گونه ای تربیت کنید که با چادر به آموزشگاه بیایند و در جامعه با چادر ظاهر شوند که متاسفانه این را کم رنگ میبینیم.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی برای حمایت از فلسطین افزود: مسئله فلسطین و آزادی آن از مهترین مسایل اولیه جهان اسلام است که سران کشورهای اسلامی هم باید توجه کنند.

وی گفت: یکی از اهداف منحوس آمریکا آن است که مسئله انتفاضه فلسطین را به فراموشی بسپارند و یکی از موفقیت های رزمندگان یمن که در این روزها به دست آوردند این بود که ریاض پایتخت عربستان دیگر مورد تیررس بمب ها و موشک های آنها قرار گرفته و چند موشک شلیک کردند که ریاض رسیده و امیدواریم ریشه آل سعود کنده شود.

امام جمعه طبس با اشاره به سفر اخیر خود به تهران در هفته گذشته گفت: به دلیل موقوفاتی که در طبس بسیار زیاد است بعضی از آنها غصب شده و برخی میخواهند برگردانند که به مشکلاتی برخوردند که ملاقاتی با نماینده ولی فقیه داشتیم که قول هایی داده شد و مسجد جامع نیز پس از ۳۸ سال از گذشت زلزله هنوز کامل نشده و سالن شرقی همانطور مانده که قرار شد در سال آتی کمک هایی داشته باشند.

وی با اشاره به دهه مبارکه فجر گفت: پروژه های زیادی افتتاح و کلنگ زنی شد که از این بابت تقدیر و تشکر میکنم و امیدواریم توجه بیشتری به این منطقه محروم شود و امیدواریم خدمات بیشتری ارائه شود.

دیدگاهی در “امام جمعه طبس: رئیس جمهورهای آمریکا تاکنون نتوانستند هیچ غلطی بکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =