امام جمعه موقت طبس: تفکر سکولار آمریکایی در حال نفوذ است/ کسی که نیروی انتظامی را از وظایفش بازدارد محکوم است

امام جمعه موقت طبس گفت: تفکر نفوذی سکولاری مورد تایید آمریکا یک بار کنسرت را مطرح می کند، یک بار یادواره شهدا را زیر سوال می برد و یک بار هم رقص را میخواهد در جامعه نهادینه کند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: اگر نیروی انتظامی ما در ولنگاری ها و بدحجابی ها دخالت نکند جامعه ما به فساد کشیده می شود.

وی افزود: نیروی انتظامی جان ماست و علمکرد آن مورد تایید ماست و هر کس بخواهد به نیروی انتظامی ما توهین کند یا آنها را از وظایف اصلیشان بازدارد ما او را محکوم می کنیم.

وی با بیان این که حوزه فرهنگ فقط شامل حجاب نیست افزود: آنهایی که اهل تساهل و تسامح هستند و آنهایی که تفکر سکولاری دارند و خزیده خزیده میخواهند نفوذ کنند در امور فرهنگی دیگر هم دارند وارد می شوند.

وی با بیان این که تریبون نماز جمعه تریبون هدایت و هشدار است ادامه داد: مردمی که آب خوردن ندارند و با تاکنر به آنها آبرسانی می شود، مسئولی در آنجا حاضر می شود و می گوید ما می خواهیم اینترنت پر سرعت برای شما بیاوریم.

وی با انتقاد از تساهل و تسامح در حوزه نشر کتاب، فیلم های سینمایی و روابط اجتماعی افزود: اگر دیروز شما می بینید که بحث کنسرت مطرح می شود امروز چیز دیگر اینها مردم را پی نخود سیاه فرستادن است و تا می بینند در یک معضلی گیر کردند یک موضوع دیگری در جامعه می اندازند که مردم موضوع اصلی را فراموش کنند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی ادامه داد: ما موضوع اصلی را فراموش نمی کنیم اما می گویم وقتی کنسرت مختلط دختر و پسر را تایید می کنند این همان نظام سکولاری و تفکر تساهل و تسامح است.

وی تاکید کرد: سکولاری که مورد تایید آمریکاست دارد نفوذ می کند.

امام جمعه موقت طبس گفت: بعد از آن می گویند «برای شهدا یادواره نگیرید» این خط نفوذ تساهل و تسامح، و نفوذ سکولارهای آمریکایی است.

وی ادامه داد: می گویند «رقص زن و مرد هم اشکالی ندارد و به اسلام لطمه نمی زند چون در محل ما رقص موجود است و اسلام هم سر جایش است» شما نمی توانید روابط خانوادگی خودتان را به کل یک استان و مملکت تعمیم دهید.

وی افزود: شما ممکن است در خانواده خود اینطور باشی اما مردم مسلمان اند و تفکر اسلامی و ارزش هایی دارند.

حجت الاسلام زنجانی طبس بیان کرد: تفکر نفوذی سکولاری مورد تایید آمریکا یک بار کنسرت را مطرح می کند، یک بار یادواره شهدا را زیر سوال می برد و یک بار هم رقص را میخواهد در جامعه نهادینه کند.

وی تاکید کرد: مردم اگر سکوت کنید فردا مجوز حلال بودن شراب را هم خواهند داد.

وی افزود: مردم مراقب باشید این خط در جامعه در حال حاکم شدن است و اگر دین و ارزش ها و تفکرات با ارزش شیعی را دوست دارید و میخواهید این تفکر در جامعه بماند باید در آینده در پی حذف تفکر نفوذی سکولاری باشید.

دیدگاهی در “امام جمعه موقت طبس: تفکر سکولار آمریکایی در حال نفوذ است/ کسی که نیروی انتظامی را از وظایفش بازدارد محکوم است

  1. جناب حجه السلام اقای دکتر ،این سودهای کلان و جریمهء دیرکرد، که بانکها می گیرند ،چگونه تفکری است ؟آیا اسلام ناب و نظام شیعی و ارزشی اسلام است ؟چرا به اینها نمی پردازید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =