کارکنان ناجا فارغ از هر گونه گرایش سیاسی بر مدار قانون حرکت می کنند

فرمانده انتظامی استان گفت:کارکنان نیروی انتظامی تحت امر رهبری است و بر اساس قانون عمل می کند و جناح بندی های سیاسی هیچ خللی در اجرای مأموریت های پلیس ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مجید شجاع” صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی استان با اشاره به تسلیت ایام فاطمیه، مردم خراسان جنوبی را مردمی متدین،انقلابی، ولایتمدار، قانع و سخت کوش دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و ما معتقدیم که با استفاده از ظرفیت مردمی در دستیابی به موفقیت مطلوب در انجام مأموریت ها عملکرد بهتری را در کارنامه کاری خود خواهیم داشت.

وی افزود: افتخار ما پلیس اسلامی بودن و افتخار بزرگ تر، آن است که تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا در حال خدمت هستیم اینجاست که یک ساعت نگهبانی در راه خدا با هفتاد سال عبادت برابر است لذا باید به این نکته ظریف توجه داشته باشیم که پلیس اسلامی ما فارغ از هر گونه گرایش سیاسی بر مدار قانون حرکت کرده و پاسدار اسلام و ارزش‌های اسلامی است .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اظهار نظرهای برخی از مسئولان در رابطه با وظایف نیروی انتظامی گفت: پلیس تابع قانون است و در انجام مأموریت ها بر اساس قانون عمل می کند و جناح بندی های سیاسی هیچ خللی را در اجرای مأموریت های پلیس ایجاد نخواهد کرد .

سردار شجاع بیان داشت: نیروی انتظامی با عنوان رزمندگان اسلام در خط مقدم مبارزه با زشتی‌ها، ناهنجاری‌ها و دشمنان داخلی و خارجی حاضر است و مشغول ایثار و فداکاری است و موید این جانفشانی بالغ بر چهار هزار شهیدی است که از نیروی انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب شده است .

وی ولایت مداری در سلسله مراتب نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی را در راستای فرامین مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: آنچه که برای ما از هرچیزی مهم تر و به عنوان وظیفه همگانی شناخته می‌شود، اجرای فرامین ولی امر مسلمین در ارتباط با مسائل اعتقادی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: اساسا برای کاهش هزینه های انتظامی، پلیس نیاز به مشارکت مردم دارد و ما تلاش می کنیم با مردم به عنوان اصلی ترین مولفه های سرمایه اجتماعی ارتباط برقرار کرده و به سبب این ارتباط، اعتمادسازی کنیم.

سردار شجاع با بیان این که ناجا یکی از معدود سازمان هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و از شرح وظایف گسترده ای برخوردار است، افزود: در همین راستا به جهت پالایش درون سازمانی و افزایش اعتماد مردم به پلیس، پل های ارتباطی از جمله سامانه مردمی ۱۹۷ و مراکز مشاوره در سراسر استان راه اندازی شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنان باب شهادت در نیروی انتظامی باز است،خاطرنشان کرد: فرماندهان،مدیران و کارکنان انتظامی به عهدی که با شهداء و بیعتی که با مقام معظم رهبری در دفاع از ارزش های نظام بسته اند،هیچ گونه کوتاهی نکرده و در مأموریت های پیش رو همچنان مصصم و با اراده عمل خواهند کرد.

دیدگاهی در “کارکنان ناجا فارغ از هر گونه گرایش سیاسی بر مدار قانون حرکت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =