تحصن طلاب به دلیل عذرخواهی نکردن استاندار است/ می خواهیم دولت پرویزی را عزل کند

امام جمعه شهرستان طبس گفت: با توجه به اینکه استاندار عذرخواهی نکرده است طلاب و روحانیون استان کلاس های خود را تعطیل کردند و برای اعتراض و تحصن در مرکز استان حاضر شده اند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خاورستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه شهرستان طبس درخصوص تعطیلی حوزه های علمیه این شهرستان اظهارکرد: حوزه های علمیه شهرستان طبس در اعتراض به سخنان توهین آمیز استاندار تعطیل شده و برای ایجاد تجمع و تحصن طلاب به مرکز استان رفته اند.

وی افزود: پس از سخنان شرم آور استاندار در جمع هنرمندان و توهین به اسلام و مسلمین؛ نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و سایر نیروهای ارزشی استان و حتی ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم نسبت به این سخنان موضع گرفتند.

امام جمعه شهرستان طبس با اشاره به اینکه حرف آقای استاندار این است که مردم باید شاد باشند گفت: اما شادی مردم به رقص و پایکوبی و اختلاط نیست؛ بلکه مردم زمانی شاد هستند که ارزش های اسلامی به درستی در جامعه پیاده شود، چرا که اگر بنا بود مردم با رقص و پایکوبی شاد باشند؛ این مسائل به صورت فوق العاده در رژیم شاه وجود داشت و نیاز نبود که مردم انقلاب کنند و در این مسیر هزینه های گزافی از جمله خون فرزندانشان، بپردازند.

مهاجریان مقدم تاکید کرد: شادی مردم به این است که ارزش های اسلامی درست پیاده شود و جلوی چپاول بیت المال و حقوق های نجومی گرفته شود و اشتغال، معیشت و وضعیت اقتصادی مردم درست شود.

وی بیان کرد: پس از اعتراض به سخنان استاندار توسط شخصیت های متفاوت و علمای بزرگوار خراسان جنوبی و شمالی، متاسفانه استاندار هنوز جوابی به این اعتراضات نداده است و نه تنها عذرخواهی انجام نشد؛ بلکه مدیرکل سیاسی استاندار هم از سخنان استاندار حمایت کرد و با صدور بیانیه ای به علما و ائمه جمعه جسارت کرد و فضای استان را امنیتی جلوه داد.

امام جمعه شهرستان طبس گفت: هم اکنون فضای استان بخاطر سخنان استاندار؛ فضای خوبی نیست و به همین دلیل سفر رئیس جمهور به استان به تاخیر افتاد؛ چرا که احساس کردند اگر این سفر اکنون برگزار شود مورد اعتراض مردم قرار خواهند گرفت و خوشایند نخواهد بود.

مهاجریان مقدم بیان کرد: با توجه به اینکه استاندار عذرخواهی نکرده است طلاب و روحانیون استان امروز کلاس های خود را تعطیل کردند و برای اعتراض و تحصن در مرکز استان حاضر شده اند.

وی افزود: امید است این تحصن نتیجه بخش باشد و وزیر کشور و دولت این استاندار را عزل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =