به عنوان یک نماینده مجلس موضوع توهین به مقدسات مردم را پیگیری میکنم

نماینده مردم رباط‌کریم وبهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان یک نماینده مجلس یک مسئول نظام مسئله توهین به مقدسات مردم خراسان جنوبی را پیگیری میکنم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی در یادواره شهدای روستای محمدآباد طبس گفت: شما بهترین امت هستید از حیثیت و شرف اسلامیتان دفاع کنید، نهی از منکر به همین معناست که باید زشتی ها و پلیدی ها را از جامعه بزداییم.

وی افزود: من افتخار میکنم به روحانیان و همسنگران خودم، مردم مسلمان و ولایتمدار خراسان جنوبی که همه در مقابل یک انسان کم توجه و کم ارزشی که به مقدسات این مملکت و به شرف ملی مردم ولایتمدار خراسان جنوبی توهین کرده است، ائمه جمعه و روحانیت و همه مردم ایستاده اند.

نماینده مردم رباط‌کریم وبهارستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دیروز که من در این منطقه هستم ده ها نفر تماس گرفتند که در سخنرانی فردا شب ابراز انزجار ما را از آن شخصی که به حیثیت و شرف ملی و ایرانی این منطقه اهانت کرده است اعلام کنید و من هم به عنوان یک تکلیف شرعی و به عنوان یک نماینده مجلس و یک مسئول نظام این مسئله را پیگیری میکنم.

وی ادامه داد: ممکن است خودش اهل انحرافاتی باشد حق ندارد در منطقه ای که ولایتمدار و مومن و متدین هستند به حیثیت آنها توهین کند و مثلا بگوید چرا این منطقه مثل فلان منطقه نیستند.

حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: همه خراسان، رضوی و مقیم امام رضا(ع) هستند و منطقه خراسان، منطقه شیعی ولایتمداری است که الهام از امام رضا(ع) گرفته است و در مقابل هر کسی که بخواهد ما را از امام رضا(ع) جدا کند خواهد ایستاد.

وی ادامه داد: افرادی که وقتی در جایی گماشته و مغرور می شوند حق ندارند بخواهند افکار خود را منتقل کنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: یک نماینده طبق قانون اساسی نماینده همه ملت است و ما از مردم دفاع خواهیم کرد نسبت به این ناراحتی که از شخص اهانت کننده به روش و سلیقه و شیعه گری مردم پیروی از ولایت دارند و طبیعتا این مطلب به گوش بزرگانشان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =