مردم پاسخ مطرح‌کنندگان مذاکره با آمریکا را در ۲۲ بهمن می‌دهند

امام جمعه طبس مطرح کردن موضوع مذاکره ایران و آمریکا را اشتباه دانست و گفت: ملت ایران پاسخ آمریکا و تمامی افرادی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند را با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قاطعانه خواهند داد.

امام جمعه طبسبه گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان ‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس به دیدار اخیر فرماندهان، همافران و پرسنل نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در این دیدار اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه زمزمه‌هایی درباره مذاکره ایران و آمریکا شنیده می‌شود که همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، افرادی که این مباحث را مطرح می‌کنند یا ساده‌لوح‌اند و یا مغرض و مزدور.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا معنی ندارد، خاطرنشان کرد: مگر آمریکا دست از دشمنی، توطئه و دسیسه علیه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی برداشته است که موضوع مذاکره با آمریکا مطرح می‌شود، و اصلاً مذاکره با وجود تهدید چه معنی دارد.

خطیب جمعه طبس ادامه داد: ایران نیاز به مذاکره با آمریکا ندارد، بلکه این آمریکاست که با توجه به نفوذ اسلام و انقلاب اسلامی در دنیا، نیاز به برقراری ارتباط با ایران دارد، چرا که صدور و انتشار انقلاب اسلامی در دنیا موجب به شکست کشاندن بسیاری از طرح‌های آمریکا در منطقه شده است.

وی تصریح کرد: مطرح کردن موضوع مذاکره ایران و آمریکا از سوی هرکس که باشد کاملاً اشتباه است، و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، ملت ایران پاسخ آمریکا و تمامی افرادی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند را با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، محکم و قاطعانه خواهند داد.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن سال جدید، یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان طبس همه ساله در ایام تعطیلات نوروز میزبان جمع کثیری از مسافران نوروزی است، لازم است که مسئولان شهرستان و استان و به‌ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر طبس و همچنین فراهم آوردن امکانات رفاهی مطلوب برای مسافران، اقدام کنند.

وی همچنین از مردم و نهاد‌ها خواست تا چنانچه به شهرداری بدهکار هستند آن را بپردازند تا شهرداری بتواند خدمات بیشتر و مطلوب‌تری را به مردم ارائه کند.

مهاجریان در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری اخیر یک توزیع‌کننده و نصب‌کننده تجهیزات دریافت از ماهواره در طبس اشاره و بیان کرد: لازم است خانواده‌ها بیش از گذشته مراقب و مواظب باشند و بدانند که استفاده از ماهواره در منزل حتی از انفجار یک نارنجک در خانه یا بردن جام زهر به منزل خطرناک‌تر است، چراکه شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای، دین و غیرت ما را نشانه گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: اخیراً نیروی انتظامی طبس موفق به دستگیری یکی از عوامل توزیع و نصب تجهیزات دریافت از ماهواره که علاوه بر این اقدام به ضبط و تکثیر برنامه‌های مستهجن نیز می‌کرده شده‌اند که جای تقدیر دارد.

تأکید بر لزوم شرکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اشاره به سالروز شکسته شدن حصر نظامی شاه در ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷، و همچنین اشاره به سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۷ از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =