دستیابی به افق ۱۴۰۴ شهرستان طبس در سایه وفاق و همدلی امکان پذیر است

فرماندار ویژه طبس گفت: بدون شک ظرفیت های فراوان شهرستان طبس، مراکز بوم گردی و گردشگری، معادن غنی، طبیعت زیبا و موقعیت استراتژیک شهرستان در مرکز کشور، مؤید چشم انداز درخشان در افق ۱۴۰۴ کشور و صد البته بر پایه وفاق و همدلی مؤثر و دست یافتنی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ شمسی با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم شهرستان طبس تبریک گفت.

متن پیام سیدمهدی طلائی مقدم به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

ای متحول کننده قلب ها و دیده هاای متحول کننده قلب ها و دیده ها

ای مدبّر و تدبیر کننده و پدیده آورنده ی شب ها و روزها، متحول فرما قلب ها، دیده ها و کردارهای ما را به بهترین قلب ها دیده ها و کردارها.

تحول یعنی تغییر بنیادین و اساسی از حالات فعلی به حالات جدید، گذشتن از تمام آن چیزهایی که به آنها عادت داشته ایم و شاید به ما خدمت هم می نموده؛ تحول یعنی گذشتن از خود و رسیدن به رضای خلق و مردم که همانا رضای خداوند بخشنده ی مهربان است.

سال ۱۳۹۵ با همه فراز و نشیب هایش به اتمام رسیده؛ از خوبی ها و بدی هایش، شادی ها و غم هایش فرصت ها و تهدیداتش درس بگیریم و در آغاز سال ۱۳۹۶ با همدلی و همزبانی، تدبیر و تعقل، چشم انداز و برنامه ریزی با هم پیمان ببندیم که برای اعتلای ایران اسلامی، طبسی آزاد، آباد و شاد همه با هم تلاش کنیم.

بدون شک ظرفیت های فراوان شهرستان طبس از دیهوک و عشق آباد، تا نایبند و دهستان یخاب و عشایر غیور، روستاهای بخش مرکزی؛ مراکز بوم گردی و گردشگری، معادن غنی، طبیعت زییا و موقعیت استراتژیک شهرستان در مرکز کشور، مؤید چشم انداز درخشان در افق ۱۴۰۴ کشور و صد البته بر پایه وفاق و همدلی مؤثر و دست یافتنی خواهد بود.

چشم اندازی با اتکال به خداوند بخشنده مهربان و محوریت امامزاده حضرت حسین ابن موسی الکاظم (ع) بر پایه و محورهای صنایع جوار معدنی، صنایع جوار ریلی، کشاورزی و دامپروری، گردشگری و محیط زیست، پزشکی و درمانی، تربیت نیروی متخصص و کارآمد و همه و همه با اتحاد و یکپارچگی.

همچنین شروع سال ۱۳۹۶ اتفاقی بزرگ در راه است، انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز، زمان خلق حماسه ملت برای انتخابات فردی که چهار سال اداره کشور به دستان او سپرده خواهد شد و به انتخاب مردم رئیس جمهور خواهد شد و همزمان عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب افرادی که برای چهار سال آینده شهرها و روستاهای طبس می بایست در جهت عمران و آبادانی و پیگیری امور ملت با دولتمردان همکاری و همراهی نمایند.

حضور پرشور، با نشاط و مثال زدنی مردم فهیم شهرستان گامی بلند در تحقق اهداف توسعه شهرستان و به تبع آن استان و کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک حلول سال ۱۳۹۶ که بنا به تدبیر و فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی با اشتغال مولد نامیده شد به تمام اقشار و گروه ها و مردم عزیز شهرستان طبس به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون معظم، مسئولین و کارکنان ادارات، کارگران عزیز، اصناف و بازاریان، صاحبان صنایع و معادن، کشاورزان و دامداران و تک تک خانواده های عزیز طبسی در جای جای شهرستان (طبس، بخش مرکزی و روستاها، دیهوک، عشایر، عشق آباد) از همه استدعا دارم در رسیدن به اهداف و برنامه ها ما را یاری رسانیده و ضمن تاکید بر رسیدن به چشم انداز و افق ۱۴۰۴ بر اصل وحدت و همدلی تاکید و تکیه نماییم‌.

آرزویم طبسی آباد، آزاد، شاد و موفق در سایه خداوند بخشنده مهربان است.

سید مهدی طلائی مقدم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =