سیستم مدیریتی باید انقلابی و کارآمد باشد

امام جمعه موقت طبس گفت: سیستم مدیریتی و اداری باید اصلاح شود و مدیریتی کارآمد و انقلابی باشد.

به گزارش طبس نیوز، نماز جمعه این هفته طبس در جوار آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

امام جمعه موقت طبس در بیان خطبه ها با اشاره به سیزدهم فروردین و روز طبیعت گفت: در این روز حرمت، حجاب، مسایل شرعی و قانونی را حفظ و رعایت کنیم و مال مردم را لگدمال و محیط زیست را آلوده نکنیم.

حجت الاسلام زنجانی طبسی افزود: در این روز مردم به اشتباه شادی میکنند و این یک تحریف تاریخی است که دیگران آن را وضع کردند و ما به آن توجه نکردیم.

وی بیان کرد: بیش از دو هزار سال پیش در زمان خشایار شاه که یهودیان بر دربار ایران مسلط شدند به تحریک زن شاه که یهودی بود کسانی را که مخالف با حاکمیت یهود بودند میکشتند و بیش از ۸۰ هزار ایرانی را قتل عام کردند.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: مردم ایران از ترس به صحرا و کوه ها فرار کردند و پس از آن برای گرامیداشت این روز هر سال بیرون میرفتند که این را یهودی ها تحریف کردند و به صراحت میگویند ما بر ایرانی ها مسلط شدیم و جشن میگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت خاطرنشان کرد: کلید اصلی حل مشکلات کشور روی کار آمدن مدیریت انقلابی، متدین و متحرک است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این مطلب اظهار کرد: تا زمانی که سیستم مدیریت و اداری کشور همین گونه باشد مشکلات حل نخواهد شد.

وی با اشاره به طرح تحول اقتصادی گفت: در سال ۸۴ برای برون رفت از مشکلات اقتصادی طرحی داده شد که ۷ آیتم داشت، هدفمندی یارانه ها، اصلاح نظام مالیاتی، اصلاح نظام بهره وری، اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام گمرکی، اصلاح نظام توزیع و ارزش گذاری پول ملی از موارد آن بود.

وی یادآور شد: هیچ کدام از اینها نشد و این وضع ماست، تحول باید در مدیریت انقلابی، متدین و کارآمد باشد.

حجت الاسلام زنجانی طبس ابراز داشت: دو نوع مدیریت وجود دارد یکی به سبک غربی و مدیریت لیبرالیسم و دیگری مدیریت انقلابی، کارآمد و اسلامی است.

وی افزود: مدیریت لیبرالیسم از زمان رضا شاه به ارث مانده که در آن زمان توسط غربی ها طراحی شده بود به طوری که این سیستم به نفع رضا شاه بود.

وی به بیان خصوصیات مدیریت غربی پرداخت و گفت: این سیستم به دنبال خواسته های مردمی نیست بلکه دنبال خواسته های غربی است، برای کسب و کار و شرایط شرکت خود خوب است نه نیازمندهای یک کشور، دنبال تولید ملی نیست و میخواهد تولیدات خود را بفروشد، زمینه را برای رشد غربی فراهم میکند و در نهایت کاری که انجام دهد مونتاژ میکند، فضای کشور را مصرف گرا میخواهد.

وی ادامه داد: در مدیریت غربی رشوه، اختلاس، دزدی و آقازاده باشی در می آید و باید این سیستم اصلاح شود.

وی با اشاره به مدیریت انقلابی گفت: در این مدیریت غنی سازی اورانیوم در شرایط تحریم را از سه و نیم به ۲۰ درصد میرساند، نگاهش به درون است و به بیرون به عنوان فرصت نگاه میکند، با نگاه به درون موشک کروز و بالستیک با برد دو هزار کیلومتر میسازد، به هنگام فراغت به جای کیش و آنتالیا به روستاها میرود و حرکت جهادی میکند، در مقابل تهدیدات غرب نمیخندد و سکوت نمیکند و از عزت ملی مردم دفاع میکند.

امام جمعه موقت طبس گفت: فردا انتخابات است، چه در مدیریت شهری و چه کشوری دنبال افراد متدین و کارآمد و کسانی که حرف و عملشان یکی است بروید نه کسی که در تبلیغات خود دم از امام و رهبری بزند و بعد دنبال کار خود برود.

دیدگاهی در “سیستم مدیریتی باید انقلابی و کارآمد باشد

  1. جماب حاج آقا دم از مدیریت غربی زدید اختلاس دزدی و آقازاده بازی اگر خدا را در نظر بگیرید حالا عیین مدیریت غربی دارد اجرا میشود البته نه در همه زمینه اختلاسهارا رصد کنید دزدیهارا رصد کنید آقازاده ها همه سرکارند ولو با مدرک دیپلم در طبس از داخل خیبان آمده رئیس اداره و مسئول حراست مرکز اجرای طبس قزار میگیرند ولی چشم حقیت بین خود را بگشاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =