مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که خدا را بزرگتر از کدخدا بداند

همسر شهید منتظر قائم در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت در صحرای طبس گفت: از پرودگار عاجزانه میخواهم که مردم را به گونه ای هدایت کند تا در انتخابات سال ۹۶ ، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که خدا را بزرگتر از کدخدا بداند.

به گزارش طبس نیوز، همسر شهید منتظر قائم در مراسم گرامیداشت روز پنج اردیبهشت در محل مسجد شکر گفت: ماجرای صحرای طبس یکی از رسواترین توطئه های آمریکای جنایتکار علیه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بدون شک ماجرایی که در صحرای طبس اتفاق افتاد و با شکست مزدوران شیطان بزرگ مواجه شد یکی از معجزات بزرگ قرن است زیرا امپریالیسم آمریکا و پنتاگون با برخورداری از دقیق ترین و پیچیده ترین امکانات نظامی و با تدارک همه جانبه و هماهنگی کلیه عوامل نفوذی داخلی و خارجی به بهانه آزادی جاسوسان خود اما در حقیقت به قصد نابودی انقلاب اسلامی، تهاجم خود را آغاز کردند.

همسر شهید منتظر قائم بیان کرد: سران کاخ سفید آمریکا از موفیقت این عملیات اطمینان کامل داشتند ولی از آنجایی که خداوند همواره حافظ این ملت و انقلاب بوده و هست در صحرای طبس نیز امدادهای غیبی عینیت یافت و دشمن پس از شکست با جا گذاشتن کشته ها و هلی کوپترهای آسیب دیده و اسناد مهم و سری فرار میکند.

وی یادآور شد: پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از پخش این خبر به دستور مستقیم رییس جمهور وقت بنی صدر، هلی کوپترهای به جا مانده بمباران میشوند و اسناد مهم باقی مانده در آتش، میسوزد.

وی تاکید کرد: پاسدار رشید اسلام محمد منتظر قائم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد که در منطقه در حال بررسی و ارزیابی حادثه و حفاظت از هلی کوپترها بود به درجه رفیع شهادت نائل میگردد.

وی اظهار داشت: اینجانب همسر شهید محمد منتظر قائم ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان مراسم سالگرد این حادثه و حضور در مسجد شکر به منظور شکرگزاری از خداوند متعال با توجه به اوضاع کشور و در پیش بودن انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراها چند نکته را یادآور میشوم و امیدوارم بتوانیم با وظیفه شرعی خود شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

وی گفت: از مردم قهرمان و شجاع ایران اسلامی میخواهم تا همواره دیدگاه های بنیانگذار جمهوری انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) را سرلوحه زندگی سیاسی و اجتماعی خود قرار دهند تا مبادا مثل عبدالله بن زبیر و موسی اشعری ها و اشعث بن قیس ها بتوانند تحت عنوان تعامل با جهان با شیطان بزرگ و کدخدا باب مذاکره را گشوده زمینه نفوذ دشمن را در کشور اسلامی باز کنند.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران بدانند حضرت امام(ره) در خصوص آمریکا میفرمایند؛ آمریکا شیطان بزرگ است، آمریکا دشمن شماره یک بشر و ماست، ما تا آخر عمر علیه آمریکا مبارزه میکنیم، ما آمریکا را زیر پا له میکنیم، رابطه ما با آمریکا رابطه مظلوم با جهانخواران و رابطه گرگ با میش است، همه گرفتاری های ما از آمریکاست، لذا هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانی مرگ بر آمریکا برای او مرگ می آورد ان شالله.

وی گفت: از مردم با غیرت ایران تقاضامندم تا بر اساس وصیت حضرت امام(ره) رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام انتخاب ها شرکت دشمن شکن داشته باشند.

وی تاکید کرد: موقع رای دادن تلاش کنند تا جریان لیبرال و غرب گرای داخلی را که در حقیقت هیچ اعتقادی به اسلام نداشته و ندارند و یکی از مهمترین عوامل ناکارآمدی نظام اسلامی به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و رکود و تورم میباشند و رسما اعلام میکنند که ما نمیتوانیم در مقابل آمریکا بایستیم و حل تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن و محیط زیست را به رابطه با شیطان بزرگ و کدخدا گره میزنند و در مقابل چشم مردم به دروغ خود را قهرمان اشتغال زایی در ۲۵ سال گذشته معرفی میکنند را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند.

وی گفت: مردم شریف ایران بدانند که جریان مرفه و اشرافی و غرب گرا به دلیل خوی اشرافی گری نه تنها توجهی به محرومین و مستضعفین جامعه نداشته و ندارند بلکه متوجهین به مردم را به دلیل خوی استکباری به ترسو، بزدل، عقب مانده، بی شناسنامه، بیسواد متهم کرده و درصدد ایجاد زمینه برای سلطه مجدد شیطان بزرگ آمریکا، بر ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: به مردم عزیز توصیه میکنم به بخشی از وصیت نامه حضرت امام(ره) توجه کنند که میفرمایند مردم شجاع ایران موظف اند افرادی که طرفدار اسلام سرمایه داری، اسلام مستکبری، اسلام مرفهین بی درد، اسلام منافقین اسلام راه طلبان اسلام فرصت طلبان و در یک کلمه اسلام آمریکایی هستند را در انتخابات طرد نموده و به مردم معرفی کنند و توجه داشته باشند که رئیس جمهور از طبقه ای باشد که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده باشد و در فکر رفاه آنان باشد و نه از سرمایه داران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمیتواند بفهمد.

وی گفت: در پایان از پرودگار عاجزانه میخواهم که مردم را به گونه ای هدایت کند تا در انتخابات سال ۹۶ رئیس جمهوری را انتخاب کنند که خدا را بزرگتر از کدخدا بداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 10 =