کاندیداها نگاهشان به امکانات و استعدادهای داخلی باشد

امام جمعه طبس گفت: از صحبت های کاندیداها میتوان پی به دیدگاهشان برد و باید توجه کنیم که چه کسی برای توسعه اقتصادی نگاهش به داخل است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، امام جمعه طبس در خطبه های این هفته با گرامیداشت فرا رسیدن ماه شعبان گفت: این ماه ولایت و امامت است و باید در این مسیر دقت کنیم و از امام و رهبر عقب نمانیم و یا جلو نیفتیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم افزود: گاهی برخی از ما افراط و تفریط میکنیم که هر دوی آن خطاست و باید ملازم و همراه رهبری حرکت و کارهای خود را تنظیم کنیم.

وی با بیان اینکه ماه شعبان میلاد ستارگان آسمان ولایت است، اظهار داشت: روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است، امام حسین(ع) دین را حفظ کردند و برای حفظ دین جدشان هزینه زیادی صرف کردند، ما نیز در مسیر حفظ اسلام و ارزش ها آن باید جهاد و سرمایه گذاری کنیم. حضرت عباس الگوی ولایت پذیری و امام سجاد الگوی صبر و ایثار و مقاومت هستند.

خطیب نماز جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قول کاندیداها برای نگاه به داخل برای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: به این موضوع دقت کنید، از حرف های کاندیداها میتوان دیدگاه ها را متوجه شد.

وی افزود: کاندیداها اخلاق اسلامی را رعایت کنند و وعده های شدنی را به مردم بدهند و نگاهشان به امکانات و استعدادهای داخل کشور باشد.
امام جمعه طبس با بیان اینکه به قرآن توجه داشته باشیم گفت: به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و ولایت فقیه، قرآن که به فراموشی سپرده شده بود امروز در جهات مختلف در جامعه ما زنده میشود و جلسات تلاوت و تفسیر برگزار و ان شاالله به قرآن عمل شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم به روز کار و کارگر و دیدگاه اسلام به آن از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: بالاترین عبادت و جهاد است و موجب عزت و بزرگی انسان میشود ایمان و مردانگی را میرساند و کار و تلاش عقل انسان را زیاد میکند، کار و تلاش عبادت خداست و کارفرمایان جایگاه کارگران را حفظ کنند.
وی در بخشی دیگری از سخنان خود از حضور مردم و برگزارکنندگان مراسم روز پنجم اردیبهشت تقدیر کرد.

امام جمعه طبس به مناسبت های سالروز شهادت آیت الله مطهری، سالروز شهادت سروان خلبان علی اکبر شیرودی، سالروز شکست آمریکای جنایتکار به ویتنام، روز شوراها و هفته شهر وشهروند، روز معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =