ستادهای انتخاباتی کاندیداها ضمن رعایت قانون تنور انتخابات را گرم کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: رقابت ها گرم و صمیمی باشد و در عین حال تخریب نشود و در چارچوب قانون تبلیغات صورت گیرد و ستادها ضمن رعایت قانون تنور انتخابات را گرم کنند.

به گزارش طبس نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جلسه توجیهی روسای ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری این شهر گفت: دنبال مچ گیری و برخورد نیستیم اما قوانین به لحاظ اینکه حق کسی ضایع نشود حتما رعایت شود.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: در فضای مجازی و حقیقی سه ستاد برای سه کاندیدای ریاست جمهوری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان طبس شرایط ویژه ای دارد، افزود: رقابت ها گرم و صمیمی باشد و در عین حال تخریب نشود و در چارچوب قانون تبلیغات صورت گیرد.

فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه ستادها تنور انتخابات را گرم کنند، گفت: مسئول ستاد باید مشخصا شناخته شود و تبلیغات بر عهده او خواهد بود.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در طبس در این جلسه گفت: اگر تبلیغات ناسالم باشد بعد از انتخابات هم کینه و بدبینی باقی خواهد ماند.

یاقوتی افزود: کما اینکه در انتخابات ۸۸ شاهد آن بودیم و بد اخلاقی ها در انتخابات همه به ضرر است.

وی ادامه داد: تخریب دیگران و رفتارهای اینگونه اخلاق اسلامی نمی گنجند.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در طبس بیان کرد: تخریب و دروغ های زیادی در فضای مجازی دیده می شود و دروغ در دین ما بزرگترین گناه است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس در ادامه جلسه گفت: روز گذشته در مدت ۱۷ دقیقه ۱۲۹ تماس برای اعتراض به بسته شدن راه شده است.

سرهنگ محسن جلالیان افزود: شایسته است روسای ستادها حامیان کاندیداهای مورد نظر خود را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه به بهانه نشاط و شور انتخاباتی آرامش مردم را مخدوش نکنیم، گفت: استفاده از فشفشه خطرناک و ممکن است با افتادن روی درختان خشک ایجاد حریق کند و توصیه می‌کنیم از آن استفاده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =