فریاد رهبری از کاپیتولاسیون فرهنگی/ امضای معاون اول رییس جمهور پای سند ۲۰۳۰

امام جمعه موقت طبس گفت: اجرای سند۲۰۳۰ منجر به اجرای لیبرالیسم و اجرای نظام سکولاریسم خواهد شد یعنی ۱۳ سال دیگر مبانی اسلامی در جامعه نباشد و نظامی که خدا در آن است به نظام سکولاری برسد.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس در خطبه های این هفته با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) گفت: اکنون ما در غیب کبری هستیم.

وظایف شیعیان در زمان غیبت

وی افزود: از وظایف شیعیان در زمان غیبت، شناخت امام زمان خود با دلیل و برهان، برقراری ارتباط روحی با امام زمان، دعا برای سلامتی و ظهور آن حضرت، صدقه دادن از طرف ایشان، انجام برخی عبادات به نیابت از ایشان مانند زیارت قبور اهل بیت، اظهار علاقه به وجود حضرت مانند خواندن دعای ندبه، استغاثه به امام زمان(عج)،آزار ندادن حضرت با اعمال زشت خود، تشخیص راه صحیح در زمان غیبت از طریق مجتهدین جامع الشرایط است.

پرواز طبس-تهران کنسل نشود

حجت الاسلام زنجانی طبسی در بخش دیگری از سخنان خود به پروازهای تهران طبس اشاره کرد و گفت: اکنون در هفته ۳ روز پرواز صورت میگیرد که باید شرکت ها، نهادها و کسانی که میتوانند همت کنند تا این موفقیتی که حاصل نتایج امام جمعه، فرمانداران و نمایندگان است مانند پرواز طبس مشهد از نبود مسافر کنسل نشود.

انتخابی داشته باشیم که بعد از ۴ سال کاسه چه کنم چه کنم دست نگیریم

وی به انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: ما در این روز میخواهیم مدیریت اجرایی کشور و شهر خود را انتخاب کنیم اما باید انتخاب آگاهانه و مسئولانه داشته باشیم که بعد از ۴ سال کاسه چه کنم چه کنم به دست نگیریم.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات خواست نظام و رهبری است اما باید اصلح را انتخاب کنیم و غول تبلیغات نمیتواند ملاکی برای انتخاب باشد بلکه باید از بزرگان بپرسیم و با آگاهی کامل پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی با بیان اینکه تبلیغات در فضای آرام و با رعایت اخلاق انجام شود گفت: تبلیغات به چه قیمتی که خیلی از اصول اخلاقی و انسانی زیر پا گذاشته شود؟ نباید روی موجی که عده ای راه انداخته اند سوار شویم.

سند ۲۰۳۰ چیست؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب موضوعی را به جد مطرح کردند، از سال ۵۷ به بعد چنین موردی نداشتیم، در زمان حسنعلی منصور کاپیتولاسیون را داشتیم که پس از اعتراض امام ایشان را به ترکیه تبعید کردند.

وی تاکید کرد: امروز فریاد رهبری کاپیتولاسیون فرهنگی است یعنی سند۲۰۳۰، سند۲۰۳۰ چیست که رهبری به جد، مقابلش می ایستند.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: سال ۲۰۱۵ یعنی حدود یک سال و نیم پیش یونسکو سندی را در سازمان ملل تصویب کرد به نام ارتقای سطح سواد و افزایش کیفیت آموزش که باید کشورهای عضو سازمان ملل آن را اجرا کنند که آزادانه است.

وی افزود: این سند برخی موارد خوب هم دارد اما کارشناسان بررسی کردند مواردی که خلاف موازین ایرانی، قرآنی و اسلامی را در آوردند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی بیان کرد: این سند در واقع هر نوع تربیت دینی و الهی را خلاف حقوق بشر میداند، آموزش جنسی تحت عنوان بهداشت را از حقوق کودکان میداند، محدودیت های خودسرانه معلمان و والدین و آموزش هایی تحت عنوان حیا و تقوا و حجاب را مخالف حقوق کودک میداند.

وی ادامه داد: در این سند مفاهیم دینی و قرآنی مانند ایثار، مقاومت و شهادت طلبی را خشونت میداند به همین دلیل درس شهید فهمیده را از کتاب ها حذف کردند.

وی افزود: در این سند خانواده را تعریف کرده اما تعریف خود یونسکو که میگوید خانواده ممکن است از یک زن و مرد، زن و مرد و یه فرزند یا دو مرد تشکیل شود! یعنی تبدیل به همجنسگرایی، در خصوص حقوق شهروندی آمده از همان دبستان باید بیاموزید فقط و فقط طرح دوستی از نظر غرب را پیاده کنید و حق ندارید واژه هایی مانند محرومین، مستضعفین و مبارزه با استکبار بیاورزد چون با حقوق شهروندی تضاد دارد.

۱۳ سال دیگر با سند ۲۰۳۰ مبانی اسلامی در جامعه نباشد

امام جمعه موقت طبس با بیان اینکه چرا مقام معظم رهبری بر سر برخی نهادها فریاد میزنند گفت: نماز جمعه برای همین است که توطئه ها گفته شود اجرای این سند منجر به اجرای لیبرالیسم و اجرای نظام سکولاریسم خواهد شد یعنی ۱۳ سال دیگر مبانی اسلامی در جامعه نباشد و نظامی که خدا در آن است به نظام سکولاری برسد.

وی تاکید کرد: این سند با روح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مغایرت دارد و جالب است آن هنوز اجرا نشده و این را میخواهند اجرا کنند.

وی افزود: وزیر علوم باید سالانه گزارش اطلاعاتی آموزشی مملکت ما را ارائه کند و در اختیار آنها قرار دهد که ببینند آیا ما اینها را اجرا کردیم و فیلم های آموزشی را گذاشتیم و گرنه محکوم خواهد شد.

وی با گلایه از مجلس و نهادهای فرهنگی گفت: این سند را معاون اول رئیس جمهور امضا کرده است اما چرا هیچ کس هیچ نگفت چون دولت مجلس را دور زده است.

وی بیان کرد: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی  تمام موافقت ها و قراردادهای بین المللی باید به تصویب مجلس برسد و دولت گفت این تعهدنامه ای است که در سازمان ملل بسته شده است.

امام جمعه موقت طبس بیان کرد: مقام معظم رهبری گلایه کردند که ما را دارید به کجا میبرید.

وی افزود: چطور است که ما در مورد این سند فهمیدیم و مسئولین نفهمیدند؟ مسئولین رده بالا میفهمند اما متاسفانه بده بستان های سیاسی باعث میشود من و شما مردم زیر چرخ آن له شویم اما مردم به تابعیت از رهبرشان اعلام میکنند که سند ۲۰ ۳۰ را قبول ندارند.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سربازان گمنان امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: اینها چند ویژگی دارند که اولین و مهمترین آن ایمان، اسلام و قرآن و رستاخیز و خط ولایت و اخلاص آنها است.

وی افزود: در سال گذشته ۴۵ تیم تروریستی را منهدم، ۱۰۸ بمب مغناطیسی و ۱۵ جلیقه انتحاری کشف، بازگرداندن ۳۸۰ فرار مالیاتی به بیت المال به ارزش ۲۲ هزار میلیارد از جمله فعالیت های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدت شبانه روزی از دیگر ویژگی های آنهاست و آرامشی که ما داریم مدیون آنها هستیم، به مردم عشق و دوستی دارند اما با بیگانان شدیدند و بیداری سربازان امام زمان، قدرت موشکی و غیره است که سایه جنگ را از سر ما کم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =